d1g1t4l Skrivet 16 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2008 Kan någon hjälpa mig?!! Har fastnat på bana 2 där på slutet när man är i det där rymdrummet. Har kommit ända fram till snubben i rymdskeppet så jag står på sista tefatet med Bart men jag fattar inte hur jag ska skjuta på han. Ibland blir det en sån där röd markering runt snubben i rymdskeppet men inte särskilt ofta och han har ju hunit skjuta ner mig innan oftast. Något tips på hur man skjuta osv?? Du ska upp till honom och så sticker han antagligen ner till golvet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jakobi Skrivet 22 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2008 Allihop jag har dragit spelet genom p:mma mig om ni vill veta hur man kommer vidare i vilken bana som helst P.S : Gud e sista bossen i the simpsons game Hej jag undrar hur man kommer vidare vid bana 6, där man ska fånga stubborn ape. Jag behöver verkligen hjälp för jag är bara 8 år och kommer inte vidare annars!!!! tack på förhand svara gärna så snabbt som möjligt! Hälsningar Jakobi(min mamma hjälpte mig att skriva det här) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LordFelix Skrivet 3 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2008 Alla Pm mig om ni behöver hjälp jag har klrat ut spelet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LordFelix Skrivet 6 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2008 Jakobi hur långt är du på den där banan? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fgu Skrivet 17 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2008 Jag behöver hjälp med catch stubborn ape! Jag fattar inte vad man ska göra! Hjälp! :odu sk va lisa's hand of budda och slå ner apan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cheaper Skrivet 18 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2008 nar du ar pa rymdskeppet ska du hoppa in i stolpen framfor skeppet sa kommer stolpen ga sonder och du kan kletra upp for stolpen och hoppa till planeterna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mammarumpa Skrivet 26 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2008 Om man vill ha hjälp så finns you Http://www.youtube.com Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
monsterhunter Skrivet 11 April 2008 Rapport Dela Skrivet 11 April 2008 När du är på skeppet hoppar du bara stolpen bakom skeppet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg