Hoppa till innehåll

Vad Kommer Bli Bannar ?


Krle
 Dela

Rekommendera inlägg

Nej, men många stora företag kan tacka nej till dina orders. De har full rätt att göra det ifall du har en varning. Speciellt spel företag. Men antagligen så får du. men man ska veta det.. iaf tycker jag det.

 

Tror inte precis att Blizzard blockerar ens kort och sånt för att man bottar i ett spel.

 

Blockerar? Nej.. ger en varning. Läs..

 

Nej, men många stora företag kan tacka nej till dina orders. De har full rätt att göra det ifall du har en varning. Speciellt spel företag. Men antagligen så får du. men man ska veta det.. iaf tycker jag det.

Tror inte precis att Blizzard blockerar ens kort och sånt för att man bottar i ett spel.

 

Blockerar? Ne.. såklart inte, men varning ger de ut så att andra företag kan se att du använt ditt kreditkort för olagliga saker. Står inte vad. För cheating är imot terms and conditions som du accar för att både göra acc och för att logga in efter patchning.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 30
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Tror inte precis att Blizzard blockerar ens kort och sånt för att man bottar i ett spel.

 

Blockerar? Nej.. ger en varning. Läs..

 

Ja, att dom nekar ditt kredit kort. Allså blockerar, sak samma. Dom ger nog inga varningar heller, bara bannar accet.

Redigerat av Crys
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fusk är inte alltid för de som inte är tillräckligt bra, tänk dej Kungen som är Nihilums GM, om han bottar upp en char till lvl 70, är det för att han inte är tillräckligt bra!? Knappast, det handlar om orken/viljan.

Annat exempel är att du kan fuska till dig pengar på The simsspelen med. Det gör du inte för att du inte är bra nog för att skaffa det på vanligt sätt, det är för att det tar så lång tid att skaffa det.

Många gillar inte att "ödsla" tid på spel om man inte är för intresserad, t.ex om man redan har klarat det i många fall.

Om man inte gillar och ödsla tid på ett spel ska det inte gå ut över andra, det är andra som betalar också, man är dålig om man bottar. Man orkar inte questa, orkar inte grinda, botten grindar åt en.

 

 

Att botta betyder inte att du inte betalar, och det går inte ut över andra på något sätt förutom om du råkar hamna i samma grupp med någon som har bottat och inte lärt sig sin class än.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vad dilar ni om? Såklart inte dem lägger någon anmärkning och sånt till kortet.

Dem flesta använder inte sitt eget kort, utom lånar någon annans.

Så sluta hitta på saker som ni tror Blizzard gör!

Inte riktat mot alla!

Nej, jag vet vem.

 

Men jo.. det gör de. Jag har inte frågat de som blivit bannade i sverige (tänker på lagar.. ingen aning ifall det påvärkar, bara antar.). Däremot i USA "små-känner" (min bror är irl vän med de, bara snackat själv) vars kreditkort blivit "märkt" för att inte följt WoW's / Blizzards Terms and Conditons.

 

Btw, om du nu vet att de inte gör det.. var fick du veta det, behöver ingen url lr något sånt. Bara undrar hur?

 

[EDIT] la till "e" på ordet bannade.

Redigerat av NossLoad
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om man botar beror ju på hur man spelar, o man vill ha en 70 som gör FETTskada o skinner EPPIIIXX...så bota på. sj skulle ja inte kunna stå ut med en botad eller tradead char.. Lixsom man förlorar hela sin lvlhistoria o: fyyy

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...