Hoppa till innehåll

Lost

Rekommendera inlägg

Va bra :) Var det någon som fattade sista avsnittet i säsong 3. Fattade inget i slutet. Dom var typ räddade då och Jack ville till ön igen elr??? Undrar hur det gick för Mr: Locke. Han ville ju stanna för det där med hans ben. Han kanske stannade?!?! längtar... Ja vi får väl se. B) WOW, tänk om det kommer säsong 5 :o hehe, nu skojade jag lite.

Redigerat av BLITZFREEDOME
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Va bra :) Var det någon som fattade sista avsnittet i säsong 3. Fattade inget i slutet. Dom var typ räddade då och Jack ville till ön igen elr??? Undrar hur det gick för Mr: Locke. Han ville ju stanna för det där med hans ben. Han kanske stannade?!?! längtar... Ja vi får väl se. B) WOW, tänk om det kommer säsong 5 :o hehe, nu skojade jag lite.

Hmm Det stod någonstans om att det kommer 3 SÄSONGER TILL :P

Måste ha missförstått det ^^ Det MÅSTE komma en ny säsong iallafall! Liksom man fick till exempel inte veta alla öns hemligheter och ingenting om den där svarta röken (som dödade Mr eko) och man fick inte veta varför Jakob sa "Help me"

Allt det SKA lösa sig ^^ Jag tror iallafall att alla kommer på nåt sätt att komma tillbaka... Liksom dom kanske helt plötsligt vaknar upp på ön igen och träffas igen och dom fattar ingenting och sen så kommer kanske vissa saker att vara förändrade och så.

Det gissar jag på

Den börjar nog sändas i februari någongång ^^ det sa dom iallafall förut.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...