BLITZFREEDOME Skrivet 27 December 2007 Rapport Dela Skrivet 27 December 2007 Ska det komma en till säsong till LOST?? Jag har hunnit köpa alla säsonger på dvd 1, 2 och 3. Men kommer det en 4:a?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 27 December 2007 Rapport Dela Skrivet 27 December 2007 (redigerat) Ja den kommer helt klart, nån gång under halvåret tror ja. Redigerat 27 December 2007 av Crys Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BLITZFREEDOME Skrivet 27 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 27 December 2007 (redigerat) Va bra :) Var det någon som fattade sista avsnittet i säsong 3. Fattade inget i slutet. Dom var typ räddade då och Jack ville till ön igen elr??? Undrar hur det gick för Mr: Locke. Han ville ju stanna för det där med hans ben. Han kanske stannade?!?! längtar... Ja vi får väl se. B) WOW, tänk om det kommer säsong 5 :o hehe, nu skojade jag lite. Redigerat 27 December 2007 av BLITZFREEDOME Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 28 December 2007 Rapport Dela Skrivet 28 December 2007 Va bra :) Var det någon som fattade sista avsnittet i säsong 3. Fattade inget i slutet. Dom var typ räddade då och Jack ville till ön igen elr??? Undrar hur det gick för Mr: Locke. Han ville ju stanna för det där med hans ben. Han kanske stannade?!?! längtar... Ja vi får väl se. B) WOW, tänk om det kommer säsong 5 :o hehe, nu skojade jag lite.Hmm Det stod någonstans om att det kommer 3 SÄSONGER TILL :PMåste ha missförstått det ^^ Det MÅSTE komma en ny säsong iallafall! Liksom man fick till exempel inte veta alla öns hemligheter och ingenting om den där svarta röken (som dödade Mr eko) och man fick inte veta varför Jakob sa "Help me" Allt det SKA lösa sig ^^ Jag tror iallafall att alla kommer på nåt sätt att komma tillbaka... Liksom dom kanske helt plötsligt vaknar upp på ön igen och träffas igen och dom fattar ingenting och sen så kommer kanske vissa saker att vara förändrade och så. Det gissar jag på Den börjar nog sändas i februari någongång ^^ det sa dom iallafall förut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.