TheUnnamed Skrivet 29 December 2007 Rapport Dela Skrivet 29 December 2007 Synd att rutan var så liten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 30 December 2007 Rapport Dela Skrivet 30 December 2007 de e meningen med skrämsel videor. man har en annan film med liten ruta så att man sätter på fullskärm, och lågt ljud så att man vrider upp ljudet, sen lägger man till en skämselbild m.m med hög volym <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KVAB Skrivet 30 December 2007 Rapport Dela Skrivet 30 December 2007 Uttjatat med sånt där. Jag läste kommentarerna innan så jag fattade att nåt sånt skulle komma. 0/1000. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 30 December 2007 Rapport Dela Skrivet 30 December 2007 men de som INTE läser komentarerna då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst FabrikatioN Skrivet 3 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2008 Epic failure indeed! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 4 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2008 Min granne som är 9 fick den av mig, han och hans lillebror sov hos sin mamma och pappa i 2 dagar sen:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pefsin Skrivet 4 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2008 han på slutet sjöng inte så bra. han skrek ju bara. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zangdizzlie Skrivet 4 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2008 (redigerat) Blev inte direkt skrämd men det kom bara så snappt :o Det blir kul att visa mina kompisar den :evil: Redigerat 4 Januari 2008 av Zangdizzlie Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst XPLOSIV Skrivet 5 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2008 (redigerat) Märkte han i slutet att han rappa så dåligt så han började skrika? här är orginalet föressten: Redigerat 5 Januari 2008 av XPLOSIV Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 10 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2008 Om man vill skrämma livet ur en 140 årig man,så är detta bästa sättet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 12 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2008 Jag hade druckit 3 R-bulls innan det där och var lite stressad åsså hade jag av nån orsakat minimizat fönstret och så höjt volymen ordentligt på bas och diskant högtalare som täcker en halv vägg... åsså ungefär 1,5 sekund innan han börjar skrika maximazar jag skiten så det kändes som den blev större en den egentligen blev när han börja skrika. Dunka i stolen i väggen bakom (typ 40 cm avstånd) Brukar inte bli rädd för sånt men det här var lite små översakande det där med att killen faktiskt skulle kunna va snabbast så jag trodde inte det var någon sån film, alltså ökade chansen att bli rädd :P Fy f*n asså.. Btw, drick inte 3 bulls innan du ska få hög puls.. fick ont i huvet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 12 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2008 ja läste inte kommentarerna, ja gjorde som dom ville man skulle göra,, blev ju skarj Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.