Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Tja, jag har fått ProStreet och har nyss klarat första Showdown'en, men jag har fortfafande inte inget annat än bilarnas snandarddelar. Så;

1. Var och hur trimmar man (och köper nya delar, lack osv)?

2. Vad gör man med BluePrints?

3. Finns det inget '' Mina bilar '' som det gjorde på många av de tidigare NFS-spelen (där man kan göra bilar gratis, testa vilka som blir bäst i respektive kategorier och sånt)?

4. Kan man trycka undan den stora, mörka rutan där det står vilken som leder och sånt? (Den hindrar mig från att se vad som händer till vänster om bilen.)

5. Kan man inte göra så att man ser kartan över banan? (Det är svårt att se när det kommer hastiga svängar när det går fort.) :P

Tacksam för svar! :)

Skrivet

1: Har du inte vunnit några delar? Annars i början på "Race Day kartan star det "garage" där finns dina bilar och alla blueprints till dem.

2: fattar själv inte riktigt vad det har med bilar o göra men T.ex om du har en blå bil med massa vinyler o sånt, kan du ha en annan "bil" (samma bil) men som ser annorlunda ut.förresten kör du med Pre-tuned blueprint nu? isåfall kan du inte uppgradera den..du måste göra ett nytt blueprint då..

3: Tydligen inte..finns bara racedays nu..men du får välja på några bilar när du ska köra en raceday(inte i career) du kan också välja dina bilar från career.

4: Förstår inte riktigt vad du menar...brukar inte se någon mörk ruta..brukar inte märka den iallafall..

5: Tryck höger på pil knappen..då borde den komma up på skärmen..

Jag hoppas att svaren duger..säg till om dem inte är det :)

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...