Gäst InTech Skrivet 27 December 2007 Rapport Dela Skrivet 27 December 2007 Hej, Det är så att jag vill lämna in spelen motorstorm och rescitance. Och jag vill ju gärna få pengar eller ett nytt spel för det. Men finns det någon bra affär som man kan byta in (ps3 spel såklart) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 27 December 2007 Rapport Dela Skrivet 27 December 2007 EbGames/Games har väl något sådant? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 28 December 2007 Rapport Dela Skrivet 28 December 2007 är det med ps3 också? jag vet att nån av de affärerna har ett sådant ps2 erbjudande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 28 December 2007 Rapport Dela Skrivet 28 December 2007 är det med ps3 också? jag vet att nån av de affärerna har ett sådant ps2 erbjudande. Hej! Vad jag vet så kan man byta in Playstation 3 spel på EB Games också, men du lär inte få mycket pengar. Cirka 250kr/spel skulle jag tro att det blir. För säkerhets skull så borde du ringa och kolla upp detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plankan Skrivet 3 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2008 På EB Games kan du byta 2 Ps3 spel för GTA IV Som då endast kommer att kosta 100. Tror det var så. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 3 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2008 Bump? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 3 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2008 nej du byter in 2 ps3 spel och får gta iv plus ett presentkort med 100kr på ebgames Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plankan Skrivet 4 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2008 nej du byter in 2 ps3 spel och får gta iv plus ett presentkort med 100kr på ebgames Ja, Just det :P . Tack Viko! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BLITZFREEDOME Skrivet 13 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2008 Men det står väl där under vilka spel som man kan byta.?? Nej, jag vet inte... Annars kan man få pengar tillbaka på spelbutiken.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.