kontors_nisse1 Skrivet 12 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2004 >marquee> :unsure: >/marquee> jag fattar inte vad en gsboll är och jag har hört att man måste han en sån för att få celebi och mew och dom vill jag ha. snälla svara. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 12 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2004 >marquee> :unsure: >/marquee> jag fattar inte vad en gsboll är och jag har hört att man måste han en sån för att få celebi och mew och dom vill jag ha. snälla svara. går bara få i den japanska verisionen av pkmn. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thepokemon Skrivet 12 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2004 har du den japanska versionen......?vart får man tag i den? i japan eller? : :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 13 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2004 har du den japanska versionen......?vart får man tag i den? i japan eller? : :huh: jag har den japanska den kan man få tag i japan som lättast :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thepokemon Skrivet 14 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2004 aha....så du har varit i japan? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bladefinor Skrivet 15 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2004 (redigerat) Jag har Pokémon grön, gul, blå, ruby, silver och pokémon trading card på datorn & pokémon grön är på japanska ------------------------ Någon som vill ha spelen till datorn ? Ni foste ha Winzip 7.0 för jag har den och den är gammal kan jag säga men den behöver man för att få dom !!! <marquee> :D Om ni vill ha dom så kontakta mig på hotmail. Jag heter blade_finor@hotmail.com :D <marquee> Redigerat 15 Mars 2004 av blade_finor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 15 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2004 ni måste få eon-mail från mysteri gift sen gå till pokemon centret i golderod city prata med nån av tjejerna där Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Donald Duck Genius Skrivet 19 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2004 :angry: :angry: :angry: :angry: fel forum!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thepokemon Skrivet 19 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2004 vad då"fel forum"??? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 19 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2004 :angry: :angry: :angry: :angry: fel forum!!! vadå fel forum?! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thepokemon Skrivet 20 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2004 rätt forum! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thepokemon Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 det e du som har gått in i fel forum o bara skriver fel forum bara för att få mer poäng o inlägg det där var onödigt inlägg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg