Hoppa till innehåll

Hur Får Man Old Sea Chart På Emerald?


DjLudde
 Dela

Rekommendera inlägg

:blink: jag har typ läst 10 recensioner om att mew är på faraway island och att man behöver old sea chart men var får man old sea chart????

om någon vet så skriv. :blink:

Old Sea Chart kan du inte få under spelets gång. Du måste gå till en Nintendo evenemang och får föremålet inladdat i ditt spel. Alternativt kan du skicka in spelet till Nintendo och be dom att ladda in Old Sea Chart åt dig.

Men i annat fall så kan du fuska till dig Old Sea Chart med hjälp av Gamesharks eller Action Replay.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

:blink: jag har typ läst 10 recensioner om att mew är på faraway island och att man behöver old sea chart men var får man old sea chart????

om någon vet så skriv. :blink:

Old Sea Chart kan du inte få under spelets gång. Du måste gå till en Nintendo evenemang och får föremålet inladdat i ditt spel. Alternativt kan du skicka in spelet till Nintendo och be dom att ladda in Old Sea Chart åt dig.

Men i annat fall så kan du fuska till dig Old Sea Chart med hjälp av Gamesharks eller Action Replay.

 

Vad är game shark / action replay och hur får man det????

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

:blink: jag har typ läst 10 recensioner om att mew är på faraway island och att man behöver old sea chart men var får man old sea chart????

om någon vet så skriv. :blink:

Old Sea Chart kan du inte få under spelets gång. Du måste gå till en Nintendo evenemang och får föremålet inladdat i ditt spel. Alternativt kan du skicka in spelet till Nintendo och be dom att ladda in Old Sea Chart åt dig.

Men i annat fall så kan du fuska till dig Old Sea Chart med hjälp av Gamesharks eller Action Replay.

 

Vad är game shark / action replay och hur får man det????

 

Gamesharks / Action Replay är fuskapplikationer som finns till de flesta konsoller. Såvitt jag vet så säljs dessa inte längre. Men kolla på http://www.codejunkies.com/ om dom skulle ha några sådanna, eller kolla i spelaffären. Action Replay / Gamesharks är rätt sällsynta numera.

 

Man bör ändå notera att regelbundet eller överdrivet användning av Action Replay / Gamesharks koder kan skada spelet.

Redigerat av Hitsugaya
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

till ludde 10) man kan köpa action replay på spelbutiken.se ok?!!! . men som han sa !!! det går inte att fuska sönder för då skadar man spelet typ!! elr så går det i frost läge. men man måste ha en dator och det står att man inte kan ha vista. men jag har det och det funkar =D!!.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 månader senare...
 Dela

×
  • Skapa ny...