Hoppa till innehåll

Vad Tycks Om Den Här Sidan?


Filiandor
 Dela

Rekommendera inlägg

Jag har gjort den här sidan för att jag och mina kompisar ska kunna lägga upp lite spel och sånt på, men kritik på sidan är något jag inte har fått än, så det skulle vara schysst om ni kunde ge mig lite tips och sådant som skulle kunna bli bättre. Det här är min första sida gjord i Photoshop. http://www.hazardstudio.inc.se/

Redigerat av Filiandor
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har gjort den här sidan för att jag och mina kompisar ska kunna lägga upp lite spel och sånt på, men kritik på sidan är något jag inte har fått än, så det skulle vara schysst om ni kunde ge mig lite tips och sådant som skulle kunna bli bättre. Det här är min första sida gjord i Photoshop. http://www.hazardstudio.inc.se/

Jag gillar inte färgvalet, det ser hemskt ut. Färgerna kunde ha varit blå och silver/grå istället så att sidan matchar din logotyp lite mera. Sedan hittade jag några ställen där det står "under konstruktion", fixa det, annars ser sidan grymt oseriöst ut. En mer detaljerad presentation på vem ni är och vad ni gör skulle inte heller skada.

 

Sedan tycker jag att forumet måste snyggas till, ändra designen på den så att den matchar designen på din webbsida. Att notera är ju också att man inte skall ha mellanslag i namn på filer och mappar som man lägger ut på internet, i det här fallet syftar jag på "Engelska Hazard" mappen. Ändra mappens namn så att den blir utan mellanslag, t.ex. till "Engelska_Hazard".

 

Men annars så, jobba på så blir sidan definitivt bättre både på innehåll- och designdelen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Innehållet och forumet har jag knappt gjort något på, det är själva layouten som jag behövde kritik på. Det med Engelska Hazard mappen, jag tänkte inte på att det skulle stå så utan det var mer så att jag hittar bland mina saker. Men vad är skillnaden om man har mellanslag eller inte?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tyckte sidan såg snygg ut när jag gick in... Sen laddade all grafik klart och de där fula menybilderna kom fram (De grönsvarta). Skippa dem så blir det nog mer stilrent.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...