Median Skrivet 28 December 2007 Rapport Dela Skrivet 28 December 2007 Har jag börjat levlat upp en Tauren Warrior som just nu är på 37, men i slutändan blir det alltid tråkigt att levla! Det är det som hållit mig borta från att levla upp en till 70. Finns det nåt sätt att få levelingen roligare? Eftersom jag vill jätte gärna att den ska bli 70 nångång xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 28 December 2007 Rapport Dela Skrivet 28 December 2007 Håll dig till en karaktär, sen ska du va glad över att Blizzard har gjort det mycket enklare och levla eftersom man får mer xp av quest, instancer och att det krävs mindre xp för varje level. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 28 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 28 December 2007 Jo, jag såg det i Patchnotes. Men det blir ändå svårt att bara hålla sig till en char. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 28 December 2007 Rapport Dela Skrivet 28 December 2007 Gör instances och liknande, det blir mycket roligare att spela när man har bättre gear. Och då blir det lättare att hålla sig till en char. Vill du levela så snabbt som möjligt ska du undvika instances. Gör mycket questes istället för att grinda. Sen blir det roligare ju högre level man blir. Lite PvP imellan gör så du inte blir utråkad. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animal Skrivet 28 December 2007 Rapport Dela Skrivet 28 December 2007 Var konsentrerad när du spelar, asså ha inte uppe och chattar med dina kompisar, pratar i telefon eller liknande, fokusera dig på spelet, då blir det roligare för mig iaf, annars vill jag bara stänga av. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Newk Skrivet 28 December 2007 Rapport Dela Skrivet 28 December 2007 eller botta om du vill haha :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aishmil Skrivet 29 December 2007 Rapport Dela Skrivet 29 December 2007 Det enda som jag vet är att bara lvla på, kör ofta instancer och kör lite bg eller lira på samma server som dina polare (ifall dom lirar wow). Själv så gjorde jag minst 5 gubbar och lvlade dom innan jag lvlade till 70 men det var bara för att jag ville lira med mina polare. Men dom ville bara byta server hela tiden för att en ny person kom in i bilden hela tiden... För mig så har lvlandet varit mycket roligare när en polare lirar på samma server och är nästan samma lvl för då kan man lira instancer/bg eller bara lvla tillsammans och då blir det mycket roligare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 29 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 29 December 2007 (redigerat) Ai: Jo, även om nästan alla mina kompisar spelar WoW så är dom så tråkiga xD En bottar tillochmed i tron om att han inte blir bannad. Aja, får väl bara köra på. Redigerat 29 December 2007 av Odet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mintplanta Skrivet 29 December 2007 Rapport Dela Skrivet 29 December 2007 questar man e det ganksa lätt att bli hög level, min kompis farsa dingade varje dag innan han blev lvl 60. jag har oxå haft samma problem med att bli hög level men de e som Crys säger att det blir roligare om man har bättre gear Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 29 December 2007 Rapport Dela Skrivet 29 December 2007 Ai: Jo, även om nästan alla mina kompisar spelar WoW så är dom så tråkiga xD En bottar tillochmed i tron om att han inte blir bannad. Aja, får väl bara köra på. Psykiskt så går inte de populäraste botprogrammen att bli upptäckta av Warden. Det är bara om man blir upptäckt av en spelare som sedan rapporterar en man kan bli bannad. Känner en som har bottat 10-60 utan att ha blivit bannad eller kontaktad av en gamemaster. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Newk Skrivet 29 December 2007 Rapport Dela Skrivet 29 December 2007 men palla säga till en gm om man ser en bot....då e man ju en mes :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 29 December 2007 Rapport Dela Skrivet 29 December 2007 men palla säga till en gm om man ser en bot....då e man ju en mes :D Tkr synd om dej ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg