Hoppa till innehåll

Börjat På Att Levla Upp En Ny 70..


Median
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 36
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Klart att man ser det, men man behöver ju bevisa det om man nu ska banna en. Därför försöker de chatta med dig, svarar du inte efter ett tag blir du bannad.

Att dom bannar för att man inte svarar dom är högst osannolikt, tänk om dom inte kan engelska (ja, det har jag varit med om) och inte kan förstå att han frågar något? Har du varit med om det själv? Det tror jag inte
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Klart att man ser det, men man behöver ju bevisa det om man nu ska banna en. Därför försöker de chatta med dig, svarar du inte efter ett tag blir du bannad.

Att dom bannar för att man inte svarar dom är högst osannolikt, tänk om dom inte kan engelska (ja, det har jag varit med om) och inte kan förstå att han frågar något? Har du varit med om det själv? Det tror jag inte

 

Nej, du TROR inte. Om det vore så så skulle det vara fritt fram med att botta, om en gamemaster kontaktar dig, och du inte svarar, tror du inte att han gör något?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Klart att man ser det, men man behöver ju bevisa det om man nu ska banna en. Därför försöker de chatta med dig, svarar du inte efter ett tag blir du bannad.

Att dom bannar för att man inte svarar dom är högst osannolikt, tänk om dom inte kan engelska (ja, det har jag varit med om) och inte kan förstå att han frågar något? Har du varit med om det själv? Det tror jag inte

 

Nej, du TROR inte. Om det vore så så skulle det vara fritt fram med att botta, om en gamemaster kontaktar dig, och du inte svarar, tror du inte att han gör något?

 

Eh, nej det tror jag inte

Dom KAN INTE BANNA för att man inte svarar, det är ju f*n löjligt

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Klart att man ser det, men man behöver ju bevisa det om man nu ska banna en. Därför försöker de chatta med dig, svarar du inte efter ett tag blir du bannad.

Att dom bannar för att man inte svarar dom är högst osannolikt, tänk om dom inte kan engelska (ja, det har jag varit med om) och inte kan förstå att han frågar något? Har du varit med om det själv? Det tror jag inte

Nej, du TROR inte. Om det vore så så skulle det vara fritt fram med att botta, om en gamemaster kontaktar dig, och du inte svarar, tror du inte att han gör något?

Eh, nej det tror jag inte

Dom KAN INTE BANNA för att man inte svarar, det är ju f*n löjligt

 

*Host*
Det tror jag inte
Nej, men om du inte svarar så kommer uppenbarligen en gamemaster att kolla på vad du gör, vilket kan leda till ban.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

snart kommer folk börja med "men om man har brytit armen och går konstigt ? om man bara.. går konstigt? om man inte orkar snacka med en gm? hallå, om ens by har blivit attackerad och man går auto walk och råka ha pet på aggressive och en hink ramlar på tagenterna av skaket och man råkar göra arcane shot"

 

tillbaka till topic,

 

Lvla roligare (inte botta alltså eller låta nån annan spela på gubben)

 

Som alla andra skrivit, det blir mycket roligare att ha nån att snacka med, eller fixa rested sen lvla så, de med bg vet jag inte, men att ha nån att snacka med är nästan allt man behöver, om man nu gillar att snacka med den personen

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det tror jag inte

Nej, men om du inte svarar så kommer uppenbarligen en gamemaster att kolla på vad du gör, vilket kan leda till ban.

 

Om de kollar vad man gör så är det ända svårt att bevisa att man bottar. Senare om GM skickar mail så kan man svara att man hade combat loggen (istället för chattlogen) uppe och att man inte såg att någon skrev. Samt att man var ute och grindade, det är väldigt svårt att åka dit för bot vad jag vet.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är inte svårt och åka dit för bot, lovar er. Därför bör man va närvarande ganska ofta då man bottar.

Nej, Blizzard bannar inte en för att man inte svarar. Blizzard whispar för att få reda på hur reaktionen på karaktären blir. Blizzard brukar tillåmed teleportera mobsen ifrån, ta bort dem tillfälligt osv för att se reaktionen. Rörelserna är också något plus för Blizzard. Sen så förekommer ban waves ofta då folk inte uppdaterar deras glider efter maintence då Warden uppdaterar som söker igenom Gliders!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det tror jag inte

Nej, men om du inte svarar så kommer uppenbarligen en gamemaster att kolla på vad du gör, vilket kan leda till ban.

 

Om de kollar vad man gör så är det ända svårt att bevisa att man bottar. Senare om GM skickar mail så kan man svara att man hade combat loggen (istället för chattlogen) uppe och att man inte såg att någon skrev. Samt att man var ute och grindade, det är väldigt svårt att åka dit för bot vad jag vet.

 

Det är tydligt att du inte kan mycket om detta, Blizzard tar inte emot ursäkter, och om man glidar och GM ser att man har glider macrosen vad tror du händer då? :/
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det tror jag inte

Nej, men om du inte svarar så kommer uppenbarligen en gamemaster att kolla på vad du gör, vilket kan leda till ban.

 

Om de kollar vad man gör så är det ända svårt att bevisa att man bottar. Senare om GM skickar mail så kan man svara att man hade combat loggen (istället för chattlogen) uppe och att man inte såg att någon skrev. Samt att man var ute och grindade, det är väldigt svårt att åka dit för bot vad jag vet.

 

Man ser nästan alltid om en bot är en bot på hur dom rör sig. Dom "hackar" runt och går konstigt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...