Hoppa till innehåll

Assassin's Creed


Gäst TheWho
 Dela

Rekommendera inlägg

Hej!

 

Jag har funderat på att köpa Assassin's Creed till min Playstation 3, men jag har hört att det inte fungerar så bra till Playstation 3 då spelet kan "hacka" och frysa. Så min fråga är alltså om det fungerar bra att spela Assassin's Creed på PS3 eller fungerar det mindre bra?

 

M.V.H

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Den är gjort på 360 versionen. Så på ps3 blir den ljusare/mörkare. + Att det hackar lite.. Men det gör det till alla spel. Även 360 XD

Tack för hjälpen! Gör det verkligen det till alla spel? Har aldrig varit med om det förut. Är det jobbigt att spela Assassin's Creed om det ska hacka mycket eller är det jag som överdriver påståendena jag har hört?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

För mig hackar det inte, och jag har det på 360.

Ok, men hackar det på PS3? Vill gärna veta det, tycker inte att jag har fått ett vettigt svar ännu.

 

 

 

 

Men asså, Det jag menar. Hackar ett spel lite. Man kanske inte märker det. Med det gör det nån gång.. Men det är lungt, Det hackar knappt XD

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

För mig hackar det inte, och jag har det på 360.

Ok, men hackar det på PS3? Vill gärna veta det, tycker inte att jag har fått ett vettigt svar ännu.

 

 

 

 

Men asså, Det jag menar. Hackar ett spel lite. Man kanske inte märker det. Med det gör det nån gång.. Men det är lungt, Det hackar knappt XD

 

Ok, tack för hjälpen! Det blir väl till att köpa in det då. ;)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag testade det i affär till PS3 (har det till 360).

När det var många karaktärer på skärmen samtidigt hackade det märkbart, tillräckligt för att man ska bli störd av det.

Men detkanske bara var PS3'an i affären, de har ju inte vanliga konsoller där.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tänker iallafall vara ärlig.

Det har inte "hackat" för mig.. Men det har iallafall frysit ihop och krashat.. Och det har varit mycket irriterande..

Inte varje gång dock... Men det kan hända ibland..

Om det inte har blivit åtgärdat av någon uppdatering eller så.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har det till PS3 det hackar aldrig för mig men när man har spelat i 3 timmar så är PS3 lite för varmt och då kan spelet stanna i laddnings skärmen. Men endast för att PS3 är för varmt, man kan bara skaffa kylning till PS3:et.

Exempel viss http://www.joytech.net/1/products/ps3/13/1...Cooling-f*n.htm

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...