Morre92 Skrivet 23 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2008 GRAND THEFT AUTO IV Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 1 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2008 assasins creed , gh3 och eye of jugement Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 1 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2008 GH3 fortfarande... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 1 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2008 Bästa spel just nu är GTA IV tror jag :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HoTTie_GirL Skrivet 2 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2008 Bästa spelet jag har till ps3, bästa spelet EVER, GTA IV :wub: Easy is that... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 9 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2008 Grand Theft Auto IV (GTA IV) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 20 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2008 Nu är det Metal Gear Solid 4, krossar allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 24 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2008 Orange box är det helt klart :) . Men jag kanske får gta IV så det kanske blir det då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 25 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2008 Äger inte ps3, men det bästa jag spelat Ratchet & Clank :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Funky300 Skrivet 30 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2008 gta 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fag Skrivet 2 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2008 Mina favoriter e no just nu..umm..GTA IV och Ratchet & Clank TOD ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
YaTwice Skrivet 3 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2008 Då jag bara har spelen; Ratchet & Clank - Tools of Destruction Uncharted - Drakes Fortune Grand Theft Auto IV Till PS3n, så säger jag givetvis...*trumvirvel* GTA IV (!) [som om det kom som en chock...:P] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.