Objektet Skrivet 2 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2008 Jag skulle ha kastat en shadowbold om jag var en warlock och aimed shot om jag var hunter Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DamelQ Skrivet 2 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2008 Haha, Jag hade ju tagit till Sap på den, Sen hade jag Ambushat den med en pinne! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Newk Skrivet 2 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2008 de går inte att sappa djur bara humanoids! NAAB! haha :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DamelQ Skrivet 2 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2008 OMG, I forgot that :o Det var ett tag sen jag lirade WoW så... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Newk Skrivet 2 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2008 ge3k :P <3 fuska mynt haha Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 2 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2008 ge3k :P <3 fuska mynt hahastfu _________________________________________________ Jaha så ni säger typ: han e g33e3e333e3e3e3e3e3e3e3e3k som f*n!! oooh geee232323247978324567890+k!! sen sitter ni här och skriver: jag skulle dragit aimed shot! NE f*n AMBUSH! HAHAH, och invta en kompis om den var elite! YA!! TÄNK LOOTEN!! WOW!! _________________________________________________ Som Crys säger, spelar man död för en björn så äre stor chans att den lämnar en, ingen idé att ens försöka springa ifrån en älg eller björn <_< och skriv inte "men man springer ju mellan 2 träd så fastnar älgen med hornen! SEN BACKSTABAR MAN DEN! MIDDAGEN SERVERAD WOOO!" eller "men man går bakom ett träd och fäller björnen så klart -.-! SEN DRAR MAN EXECUTE MEDANS DEN ÄR 20% HP!!" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 2 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2008 Låser, tråden är urspårad. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg