Ryssfemma Skrivet 6 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2008 Vet nån vad det är för nått i en lavalampa? aja har haft en sen 2000 och den funkar finfint :DDet är vax som är plumpigt i vatten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 11 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2008 Jag vill ha en grön lavalampa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 11 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2008 Jag vill ha en grön lavalampa!Det har jag. ;) Som nån skrev är det riktigt skönt att bara stirra in i lavalampan när man bara sitter och tänker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hurricane Skrivet 11 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2008 lavalampor e sexiga :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 11 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2008 Jag vill ha en grön lavalampa!Det har jag. ;) Som nån skrev är det riktigt skönt att bara stirra in i lavalampan när man bara sitter och tänker. coolt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TecWizard Skrivet 25 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2008 Lavalampan är skit :cool: . Har haft en men den gick i sönder har inte haft en sedan dess, men funderar på att skaffa en igen :P . Någon som kan någon speciel eller häftig lavalampa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 26 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2008 Jag kollade vad det var för ämne som är i en lavalampa. Men det sved på händerna, så jag slängde det. :( Hahah måste sett kul ut :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 27 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2008 Jag kollade vad det var för ämne som är i en lavalampa. Men det sved på händerna, så jag slängde det. :( Hahah måste sett kul ut :o Han gjorde ju illa sig och du skrattar.. >=( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Apelsin Skrivet 27 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2008 Skadeglädje, vadåda? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FD_2 Skrivet 27 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2008 På min lavalampa stod´det: Inte öpna och drick absolut inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 27 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2008 har ingen lavalampa, men dem e snygga :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 27 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2008 btw, ja har en röd (ofc) och skadeglädjen är den enda glädjen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.