Hoppa till innehåll

Vilket Spel Till Mitt Xbox 360?

Rekommendera inlägg

Skrivet

tjenare har köpt ett nytt xbox 360 men undrar vad jag ska köpa för spel har tänkt på battlefield 2 complete collection på data men den är det nåt fel på ( se posten hjälp gefroce 7600 gs problem). men angående mitt xbox är timeshift nått o fundera på :)

• Svar 34
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet

GH3: Är skönt, men ännu skönare om du har 2 gitarrer och kör med dina polare.

Oblivion: ett spel man kan gå runt i om man inte har nåt att göra.

Assassins Creed: Väldigt skönt spel, men går rätt fort att klara ut har jag hört (har inte klarat av det än, men jag har inte kört så mycket heller.)

PES08: Fotbollsspel som slår FIFA.

Skrivet (redigerat)

The Elder Scrolls IV: Oblivion, Gears of War, The Orange Box, Call of Duty 4, Crackdown och Assassin's Creed är alla måsten!

Redigerat av baz14
Skrivet

GH3: Är skönt, men ännu skönare om du har 2 gitarrer och kör med dina polare.

Oblivion: ett spel man kan gå runt i om man inte har nåt att göra.

Assassins Creed: Väldigt skönt spel, men går rätt fort att klara ut har jag hört (har inte klarat av det än, men jag har inte kört så mycket heller.)

PES08: Fotbollsspel som slår FIFA.

Ne fy, PES 08 är helt nermanglat jämfört med FIFA 08. Dom springer hur snabbt som helst och blir nästan aldrig trötta. JÄTTEOVERKLIGT SPEL ÄR DET.

Skrivet

ok tack så mkt men halo 3 har jag spelat och klarat hela spelet... jag fick låna det av min kompis och det skulle vara kul att spela online men e d nån som vet något om halo wars??

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...