thomja Skrivet 29 December 2007 Rapport Dela Skrivet 29 December 2007 tjenare har köpt ett nytt xbox 360 men undrar vad jag ska köpa för spel har tänkt på battlefield 2 complete collection på data men den är det nåt fel på ( se posten hjälp gefroce 7600 gs problem). men angående mitt xbox är timeshift nått o fundera på :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 29 December 2007 Rapport Dela Skrivet 29 December 2007 Tycker du borde köpa Halo 3 eller kanske Skate. roliga spel som håller länge! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 29 December 2007 Rapport Dela Skrivet 29 December 2007 Eternal Sonata! Bästa 360-spelet utan tvekan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thomja Skrivet 29 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 29 December 2007 ok jag har klarat av halo 3 och skate har jag testat det var inget vidare men det tredje förslaget kan jag kolla på :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 30 December 2007 Rapport Dela Skrivet 30 December 2007 GH3: Är skönt, men ännu skönare om du har 2 gitarrer och kör med dina polare. Oblivion: ett spel man kan gå runt i om man inte har nåt att göra. Assassins Creed: Väldigt skönt spel, men går rätt fort att klara ut har jag hört (har inte klarat av det än, men jag har inte kört så mycket heller.) PES08: Fotbollsspel som slår FIFA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 30 December 2007 Rapport Dela Skrivet 30 December 2007 Köp Assassin Creed. Har inte spelat så mycket Halo 3 men det är också skoj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 30 December 2007 Rapport Dela Skrivet 30 December 2007 (redigerat) The Elder Scrolls IV: Oblivion, Gears of War, The Orange Box, Call of Duty 4, Crackdown och Assassin's Creed är alla måsten! Redigerat 30 December 2007 av baz14 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thomja Skrivet 31 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 31 December 2007 ok oblivion låter spännande Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 31 December 2007 Rapport Dela Skrivet 31 December 2007 Köp Oblivion! Det e spännande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ryu-hayabusa Skrivet 3 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2008 köp inte halo 3 eller skate dom klarar man på 3 dagar. oblivion kanske men det är roligare på data då kan man köra massa multiplayer quests online. men om du har live så ska du ändå satsa på halo 3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BLITZFREEDOME Skrivet 3 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2008 GH3: Är skönt, men ännu skönare om du har 2 gitarrer och kör med dina polare. Oblivion: ett spel man kan gå runt i om man inte har nåt att göra. Assassins Creed: Väldigt skönt spel, men går rätt fort att klara ut har jag hört (har inte klarat av det än, men jag har inte kört så mycket heller.) PES08: Fotbollsspel som slår FIFA. Ne fy, PES 08 är helt nermanglat jämfört med FIFA 08. Dom springer hur snabbt som helst och blir nästan aldrig trötta. JÄTTEOVERKLIGT SPEL ÄR DET. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thomja Skrivet 4 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2008 ok tack så mkt men halo 3 har jag spelat och klarat hela spelet... jag fick låna det av min kompis och det skulle vara kul att spela online men e d nån som vet något om halo wars?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.