Estevan137 Skrivet 29 December 2007 Rapport Dela Skrivet 29 December 2007 Har svårt och välja om jag ska köpa Guitar hero! Nu vill jag veta om den är värd och köpa.. Säg bara om den är värd och köpa. Vill också ha en snabbsvar:P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImbazFuhrer Skrivet 29 December 2007 Rapport Dela Skrivet 29 December 2007 njae, inte det bästa <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidingo Skrivet 30 December 2007 Rapport Dela Skrivet 30 December 2007 inte värt att köpa <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ixam Skrivet 30 December 2007 Rapport Dela Skrivet 30 December 2007 Varför köpa det när man kan köra det gratis i de flesta spel butiker! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hajen Skrivet 31 December 2007 Rapport Dela Skrivet 31 December 2007 Om man är ung med barnsinnet i ett säkert förvar så är det antagligen inte särkskilt kul, men om man är i tonåren och börjar bli vuxen så tycker man att spelet är kul, så tycker alla mina vänner i alla fall. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Estevan137 Skrivet 2 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2008 Men jag tror att jag köper det :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst sellak Skrivet 2 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2008 Köp det !!! Det verkar jätte roligt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg