sera_97 Skrivet 29 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 29 December 2007 vet inte...alla spel blir ju tråkiga efter ett tag. Fel Jo!! Alla spel blir tråkiga.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 29 December 2007 Rapport Dela Skrivet 29 December 2007 Eftersom att du omöjligt kan ha spelat alla spel som finns kan du inte uttala dig om det. Många MMORPG håller ju hur länge som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 29 December 2007 Rapport Dela Skrivet 29 December 2007 Team fortress 2 är nog det bästa jag har kört Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sera_97 Skrivet 29 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 29 December 2007 Eftersom att du omöjligt kan ha spelat alla spel som finns kan du inte uttala dig om det. Många MMORPG håller ju hur länge som helst.Men om man köpte san andreas när det kom ut kan man inte ha suttit ocg spelat det och intet annat!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 29 December 2007 Rapport Dela Skrivet 29 December 2007 Kan du omformulera dig och stava så att man förstår? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sera_97 Skrivet 29 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 29 December 2007 Efter ett tag så tycker man inte att spelet man spelar inte är så kul längre!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thomja Skrivet 29 December 2007 Rapport Dela Skrivet 29 December 2007 hitils är mitt bästa spel battlefield 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImbazFuhrer Skrivet 29 December 2007 Rapport Dela Skrivet 29 December 2007 Age of empires tror jag :medieval: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 29 December 2007 Rapport Dela Skrivet 29 December 2007 Efter ett tag så tycker man inte att spelet man spelar inte är så kul längre!!Har du någon källa som bevisar det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sera_97 Skrivet 29 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 29 December 2007 Efter ett tag så tycker man inte att spelet man spelar inte är så kul längre!!Har du någon källa som bevisar det? Jag själv. och på funnypark. (länk kommer!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 29 December 2007 Rapport Dela Skrivet 29 December 2007 Man kan aldrig säga att det är fakta att man "tröttnar" på spel. Jag spelar en idag soldier of fortune 2/counter strike 1.6 utan att tröttna, det är bara multiplayern till tjännst. Och en röstning som säkert "funnypark" har gjort kan inte bevisa ett dugg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sera_97 Skrivet 29 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 29 December 2007 Så är det!! Vissa trötnar vissa inte. Vi kan gå tillbaka till tråden!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.