ChipZ Skrivet 29 December 2007 Rapport Dela Skrivet 29 December 2007 När jag ska spela på internet så faår jag ett felmeddelande varje gång jag ska joina ettt spel Det Står: Det blir så varje gång!!! PS Jag har bf 1942 +the road to rome +secret weapns +desert combat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hajen Skrivet 31 December 2007 Rapport Dela Skrivet 31 December 2007 patcha spelet så kommer allt att lösa sig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 31 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 31 December 2007 hur gör man det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GunsNroses Skrivet 31 December 2007 Rapport Dela Skrivet 31 December 2007 har du haft en patch till det förut? jag har BFv och tittade på servrarna från det gamla patchen 1.2 och tänkte joina den men då stod det så. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 1 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2008 jag har installerat den nyaste patchen men det funkar inte än då :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kratzz17 Skrivet 10 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2008 vad är en patch egentligen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tobb3 Skrivet 20 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2008 När jag ska spela på internet så faår jag ett felmeddelande varje gång jag ska joina ettt spel Det Står: Det blir så varje gång!!! PS Jag har bf 1942 +the road to rome +secret weapns +desert combat E det inte bara att updatera det då ?? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 28 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2008 Har haft detta problem också, fast när man klickar för att hämta nyaste patchen så går det inte, den sidan finns inte. Har letat i flertal timmar efter en patch man kan spela online med, inget resultat. Uppskattar också lite hjälp i den här frågan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 13 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 13 September 2008 jag har löst det nu Patch 1.61 tror jag det var sök på det på google så borde det lösa sig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg