mr_rock Skrivet 29 December 2007 Rapport Dela Skrivet 29 December 2007 Jag har funderat på att Köpa Guitar Hero 3. Men jag vet inte om jag ska vänta och köpa Rock Band istället. Vilket spel tror ni är bäst att köpa? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 29 December 2007 Rapport Dela Skrivet 29 December 2007 har du en familj eller polare som ofta lirar med dig ska du nog välja rockband fast om de är för din egen njutning ska du nog gå för gh3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_rock Skrivet 29 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 29 December 2007 Kan man inte t.e.x använda instrumenten från Rock Band och spela Guitar Hero eller Tvärtom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 29 December 2007 Rapport Dela Skrivet 29 December 2007 Kan man inte t.e.x använda instrumenten från Rock Band och spela Guitar Hero eller Tvärtom? Nepp. Det är ju olika utvecklare av spelen, så vad skulle de tjäna på attt göra så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_rock Skrivet 30 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 30 December 2007 Nån som vet när Rock Band släpps i Sverige? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 30 December 2007 Rapport Dela Skrivet 30 December 2007 Inget exakt datum men det släpps i början av 2008. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 30 December 2007 Rapport Dela Skrivet 30 December 2007 Som Pavilion sa: har du en familj eller polare som ofta lirar med dig ska du nog välja rockband fast om de är för din egen njutning ska du nog gå för gh3. Om du har mycket pengar så tycker jag du ska köpa Rock Band men om du inte har så mycket pengar ska du köpa GH3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 30 December 2007 Rapport Dela Skrivet 30 December 2007 Själv väntar jag på Rock Band, tror det kommer bli så sjukt kul, blev också bästa musik och rytm spelet 2007 enligt Gametrailers.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst stefan123 Skrivet 31 December 2007 Rapport Dela Skrivet 31 December 2007 rock band skulle jag köpa man om man inte vill lägga 2000:- så är det helt klart gh4 man ska köpa (när et kommer ut) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gizmoe Skrivet 2 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2008 Jag skulle nogt köpt Rock Band om det inte skulle varit så jäkla dyrt bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 2 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2008 Det e inte så dyrt egentligen. GH3 m gitarr kostar 900, spel 450 och gitarr 450. I Rock Band paketet (m spe,, gitarr, bas, mick, trummor) så kostar spelet: 550:-, gitarren: 450:-, basen: 300:-, micken: 100, trummorna: 600. Inte exakta priserna, bara ett ungefär. Men det är egentligen inte så dyrt om man räknar vad man får med. Lätt värt det, men tyvärr är det fortfarande mycket pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CookiePking Skrivet 2 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2008 Rock Band lätt de verkar coolt!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.