FD_2 Skrivet 30 December 2007 Rapport Skrivet 30 December 2007 Ja! Vad tror ni om spel året 2008!! Jag tror det blir bra med gta VI mm Citera
Aircondition Skrivet 30 December 2007 Rapport Skrivet 30 December 2007 (redigerat) Ännu ett år av massa förseningar för de stora titlarna, det är vad jag gissar på. Exempelvis från BiA: Hell's Highway och Far Cry 2. Men 2008 har ju potential att bli ett riktigt grymt spelår. Speciellt på MMORPG-fronten kan det hända mycket. Både WAR och AoC: Hyborian Adventures kommer nog röra om lite i grytan. WoW sitter inte lika säkert på tronen längre. Sedan hoppas jag innerligt också på en bra konvertering av Mass Effect. Måste lägga till att jag hoppas att Empire: Total War försenas. Medieval 2: Total War var så ooptimerat att det knappt var spelbart. Redigerat 30 December 2007 av Aircondition Citera
FD_2 Skrivet 30 December 2007 Författare Rapport Skrivet 30 December 2007 Det hadde varit bra om dem kunde komma ut men att spelen är försenade lite tidigare en vad dem gör.. Citera
Gäst Tour Skrivet 30 December 2007 Rapport Skrivet 30 December 2007 Ja till pc lär ju inte GTA VI komma 2008. Men som aircondition sa så hoppas jag på mass effect till pcn och så hoppas jag och tror starcraft 2 kommer 2008. Citera
Animal Skrivet 30 December 2007 Rapport Skrivet 30 December 2007 The lich king kommer nog kanske komma ut 2008, man får väl se. Citera
Ryssfemma Skrivet 30 December 2007 Rapport Skrivet 30 December 2007 Wrath of the Lich King kommer dominera marknaden redan första veckan om den nu lyckas släppas 2008. Citera
TheChosenOne Skrivet 30 December 2007 Rapport Skrivet 30 December 2007 Vad jag har hört så kommer Halo 3 och Assassins Creed släppas till PC 2008.. Citera
GangsterTwist Skrivet 30 December 2007 Rapport Skrivet 30 December 2007 (redigerat) Stora titlar släpps första kvatalet av år 2008. (vissa är senare som jag skrev) Jag personligen kommer köpa: Brother in Arms Hells highway - Dock att det blev en fördröjelse som fick storskada i spelet, eftersom crysis är grafiken inte så grym längre, inte heller är miljön osv. Fast jag tror spelet kommer ge mig det jag vill ha för jag är mycket för world war 2 spel. Turok - Säger bara wow, detta spelet har jag väntat på länge nu, själva idéen av att springa runt med kniv och båge och endå ha framtids vapen är unikt i den tropiska planeten, döda alien/männsikor och dinosaurier. Farcry2 - Jag själv gillar verkligen afrikas miljö och skogar, nu när man hör att det utspelas där bliv jag verkligen paff, och sa detta är ett spel i min smak. StarWars force unleashed - jag vet inte riktigt varför men jag såg detta spel som en rolig grej och jag har alltid varit lite inne i starwars spelen tex som starwars battelfront serien. Mafia 2 - säger det bara "wow", detta kommer bli ett mäktigt spel, då jag diggade mafia 1 väldigt mycket. Sedan har jag alltid varit svag för mafia spel/filmer. Ps: Blev besviken nu, såg på webhallen och det finns inte Battlefield bad company till PC, är det sant? och sedan GtaIV, fast jag tar det lungt spelen hittar alltid till PC:en på nåt vis, (har dock xbox360 ifall om :visslar: ) Och detta svar blev kanske inte så bra genomtänkt, bara kortfattat vad jag ska köpa år 2008, kvatal 1, och mafia2. Redigerat 30 December 2007 av Pavilion Citera
igglypuff Skrivet 30 December 2007 Rapport Skrivet 30 December 2007 Kanske inte till PC de här 2 men GTA IV och Rock Band är 2 spel som jag ser fram emot under 2008, också Alan Wake BF Bad Company. @ Pavilion, ja det är sant att BFBC inte kommer till PC men DICE håller på att utveckla ett spel som heter Mirror's Edge som skall komma till PC, också BF3 (endast ett rykte vad jag vet) skall komma till PC och det kommer också använda "Frostbite". Citera
FD_2 Skrivet 30 December 2007 Författare Rapport Skrivet 30 December 2007 Och så kommer det 3:dje wow Citera
Gäst Tour Skrivet 30 December 2007 Rapport Skrivet 30 December 2007 Och så kommer det 3:dje wowNo shit? Skrevs typ 3 inlägg ovan. Citera
Gäst TheWho Skrivet 30 December 2007 Rapport Skrivet 30 December 2007 Kommer Starcraft II år 2008? Är inte så insatt på sådant, men om det kommer så tar den nog en plats i top-10. Vad jag har hört så kommer Halo 3 och Assassins Creed släppas till PC 2008..Assassin's Creed, ja. Men Halo 3 tror jag väl ändå inte? Har du någon källa? Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.