Hoppa till innehåll

Gta Vi


FD_2
 Dela

Rekommendera inlägg

IV = 4

 

Spelet verkar ej komma på PC. Så inte köp för mig i alla fall...

jag vet at IV är fyra BTW vafan får jag medd från R*Games om pc Release om det inte skulle komma .... Ska kolla med dom igen och kolla om det blir bekräftat //Finns ingen info om pc release på internet förrutom gtainfo4life jag kollade lite på nätet och hittade en sida som också sa att iv ska släppas till Pc Men det har skrivits ocktober 2007

 

Redigerat av zezam321
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 34
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

IV = 4

 

Spelet verkar ej komma på PC. Så inte köp för mig i alla fall...

jag vet at IV är fyra BTW vafan får jag medd från R*Games om pc Release om det inte skulle komma .... Ska kolla med dom igen och kolla om det blir bekräftat //Finns ingen info om pc release på internet förrutom gtainfo4life

 

Vet du varför det inte finns info om någon PC release förutom på gtainfo4life? Därför att sidan är så j*vla kass att den ger ut falska upplysningar. Ingen annan skriver sådant. Det är inte heller offentligt bekräftat att GTA4 ens kommer att släppas till PC, och hade fallet varit så hade andra och större gtasidor snappat upp det.

Redigerat av Cyper
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det måste komma till PC. Jag vill ju spela det och det är många fler som vill det också.

Dom kan ju inte bara bryta en tradition så där utan vidare. Det har ju alltid funnits till dator...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det måste komma till PC. Jag vill ju spela det och det är många fler som vill det också.

Dom kan ju inte bara bryta en tradition så där utan vidare. Det har ju alltid funnits till dator...

Det är ingen självklarhet. Hoppas för övrigt att de aldrig släpper spelet till PC. Visst, dom tjänar pengar på det men tappar massor då folk laddar ner det. Finns massor av folk som inte betalar 3-6 000 för en konsoll, och de väntar på att spelet skall släppas till PC. Då det väl gör det laddar ner det. Så nej, jag får hoppas att det inte kommer till PC.

 

Edit: R* borde göra som ungefär som Team Soho (skaparna av det fantastiska The Getaway): Bara släppa GTA IV till Playstation och Xbox360.

Redigerat av wildwolf
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

IV = 4

 

Spelet verkar ej komma på PC. Så inte köp för mig i alla fall...

 

jag vet at IV är fyra BTW vafan får jag medd från R*Games om pc Release om det inte skulle komma .... Ska kolla med dom igen och kolla om det blir bekräftat //Finns ingen info om pc release på internet förrutom gtainfo4life

 

Vet du varför det inte finns info om någon PC release förutom på gtainfo4life? Därför att sidan är så j*vla kass att den ger ut falska upplysningar. Ingen annan skriver sådant. Det är inte heller offentligt bekräftat att GTA4 ens kommer att släppas till PC, och hade fallet varit så hade andra och större gtasidor snappat upp det.

 

vi jobbar hårt med våran info där men just nu är sidan hackad då men jag ska komma tillbaka om jag får det bekräftat ok. Så vi får se om det kommer till pc

 

Nytt: Vi har lagt ner Cya

Redigerat av zezam321
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hahaha. Jag är en av slynorna som inte köper ett PS3 eller Xbox 360 för att spela GTA4.

GANSKA SÅ ONÖDIGT att skaffa en konsol för 1 spel...

Skall jag precisera mig så menar jag att det är jävligt störande med personer som säger ''Äh, jag väntar tills det kommer till PC'' och då spelet faktiskt kommer till PC laddar dessa personer ner det. Extremt störande och snålt enligt min ringa åsikt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst XPLOSIV

Hahaha. Jag är en av slynorna som inte köper ett PS3 eller Xbox 360 för att spela GTA4.

GANSKA SÅ ONÖDIGT att skaffa en konsol för 1 spel...

Skall jag precisera mig så menar jag att det är jävligt störande med personer som säger ''Äh, jag väntar tills det kommer till PC'' och då spelet faktiskt kommer till PC laddar dessa personer ner det. Extremt störande och snålt enligt min ringa åsikt.

 

...vissa personer laddar ner till vissa konsoller och chippar dom...

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag riskerar inte min PS3a för att lämmna in den på Chippning för att ladda ner det då det kostar lika mycket att chippa som att köpa GTA IV.

 

håller med cyper om nedladdningen.hoppas dom kommer på nån typ av spärr som gör att det inte går att kopiera.

 

och ni som säger orka lägga pengar på en konsoll på ett spel,förhoppnings vis kommer det mer gta spel efter IV och sen finns det ju andra.

 

 

och sen finns det nog många som tänker köpa IV till PC som ändå måste lägga ut tusen lappar på en ny dator lr uppgradera då det om det kommer säkert är ganska system krävande.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hahaha. Jag är en av slynorna som inte köper ett PS3 eller Xbox 360 för att spela GTA4.

GANSKA SÅ ONÖDIGT att skaffa en konsol för 1 spel...

 

Skall jag precisera mig så menar jag att det är jävligt störande med personer som säger ''Äh, jag väntar tills det kommer till PC'' och då spelet faktiskt kommer till PC laddar dessa personer ner det. Extremt störande och snålt enligt min ringa åsikt.

 

...vissa personer laddar ner till vissa konsoller och chippar dom...

 

Betydligt färre om man ser på dem som laddar ner till PC.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...