MrTast Skrivet 21 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2008 Eye Toy 2, jag ser ju så dum ut :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FD_2 Skrivet 22 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2008 OMG fattar ingen att det är gta3? Dock ett bra spel men grafiken suger! NÄPP! GTA 1-2 suger! (i grafiken asså) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hajen Skrivet 23 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2008 OMG fattar ingen att det är gta3? Dock ett bra spel men grafiken suger! NÄPP! GTA 1-2 suger! (i grafiken asså) Fast nu snackar vi om PS2 spel, och det är inte GTA 1-2. För i så fall kan jag lika gärna säga att Pong suger. Sämsta grafiken på ett PS2 spel som jag spelat är svårt eftersom att jag bara köper de spelen som har högst betyg av recensenterna. Men jag skulle nog säga FotbollsVM 2005 (det senaste året iaf, jag minns inte vilket år) har sämsta grafiken. spelade det en gång hos några kompisar och det var riktigt dåligt, dessutom så var spelkänslan på minuspoäng i betyg enlit mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg