Hoppa till innehåll

Ett Seriöst Spamforum?


Gäst TheWho

Rekommendera inlägg

På ett tribalwars stam-forum jag är medlem i så är det en Klistrad tråd i spam-forumet där det står "Om du vill att tråden skall hålla sig till topic skriv det i första inlägget". Vi skulle kunna ha det så här i vårat spam-forum

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst TheWho

Spam är inte seriöst? :huh:

Nej, men vissa trådar hör inte hemma någon annan starns och hamnar i spamforumet.

 

På ett tribalwars stam-forum jag är medlem i så är det en Klistrad tråd i spam-forumet där det står "Om du vill att tråden skall hålla sig till topic skriv det i första inlägget". Vi skulle kunna ha det så här i vårat spam-forum
Mycket bra idé.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst TheWho

Spam är inte seriöst? :huh:

Nej, men vissa trådar hör inte hemma någon annan starns och hamnar i spamforumet.

 

Men då kan man ju lika gärna lägga dem i allmänt?

 

*Sigh* Läs inlägg #0 och se mitt exempel, utgå inte bara efter rubriken...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Spam är inte seriöst? :huh:

Nej, men vissa trådar hör inte hemma någon annan starns och hamnar i spamforumet.

Men då kan man ju lika gärna lägga dem i allmänt?

 

*Sigh* Läs inlägg #0 och se mitt exempel, utgå inte bara efter rubriken...

 

Jo, men vad är i så fall allmänt forumet till för? Det har aldrig jag sett någon förklaring på; var gränsen går mellan allmänt och spam?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst TheWho

Spam är inte seriöst? :huh:

Nej, men vissa trådar hör inte hemma någon annan starns och hamnar i spamforumet.

Men då kan man ju lika gärna lägga dem i allmänt?

*Sigh* Läs inlägg #0 och se mitt exempel, utgå inte bara efter rubriken...

 

Jo, men vad är i så fall allmänt forumet till för? Det har aldrig jag sett någon förklaring på; var gränsen går mellan allmänt och spam?

 

Det får moderatorerna och trådskaparen avgöra, men att t.ex. InTechs tråd flyttades till spamforumet var helt fel enligt mig, och därför startade jag denna tråd.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...