WASD Skrivet 1 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2008 På ett tribalwars stam-forum jag är medlem i så är det en Klistrad tråd i spam-forumet där det står "Om du vill att tråden skall hålla sig till topic skriv det i första inlägget". Vi skulle kunna ha det så här i vårat spam-forum Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 1 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2008 Spam är inte seriöst? :huh: Nej, men vissa trådar hör inte hemma någon annan starns och hamnar i spamforumet. På ett tribalwars stam-forum jag är medlem i så är det en Klistrad tråd i spam-forumet där det står "Om du vill att tråden skall hålla sig till topic skriv det i första inlägget". Vi skulle kunna ha det så här i vårat spam-forum Mycket bra idé. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 1 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2008 Spam är inte seriöst? :huh: Nej, men vissa trådar hör inte hemma någon annan starns och hamnar i spamforumet. Men då kan man ju lika gärna lägga dem i allmänt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 1 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2008 Spam är inte seriöst? :huh: Nej, men vissa trådar hör inte hemma någon annan starns och hamnar i spamforumet. Men då kan man ju lika gärna lägga dem i allmänt? *Sigh* Läs inlägg #0 och se mitt exempel, utgå inte bara efter rubriken... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 1 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2008 Spam är inte seriöst? :huh: Nej, men vissa trådar hör inte hemma någon annan starns och hamnar i spamforumet. Men då kan man ju lika gärna lägga dem i allmänt? *Sigh* Läs inlägg #0 och se mitt exempel, utgå inte bara efter rubriken... Jo, men vad är i så fall allmänt forumet till för? Det har aldrig jag sett någon förklaring på; var gränsen går mellan allmänt och spam? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 1 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2008 Spam är inte seriöst? :huh: Nej, men vissa trådar hör inte hemma någon annan starns och hamnar i spamforumet. Men då kan man ju lika gärna lägga dem i allmänt? *Sigh* Läs inlägg #0 och se mitt exempel, utgå inte bara efter rubriken... Jo, men vad är i så fall allmänt forumet till för? Det har aldrig jag sett någon förklaring på; var gränsen går mellan allmänt och spam? Det får moderatorerna och trådskaparen avgöra, men att t.ex. InTechs tråd flyttades till spamforumet var helt fel enligt mig, och därför startade jag denna tråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.