Hoppa till innehåll

Vilka Får Flytta Till En Annan Planet?


Gäst TheWho

Rekommendera inlägg

  • Svar 57
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Troligen dem "bästa", d.v.s, dem smartaste, mest framgångsrika, presidenter och ledare samt piloterna och mekanikerna för färjan.

Detta på grund av att man vill skapa en fredlig, smart och välmående civilisation på en annan planet och inte bli lika fucked upp som jorden har blivit (Massa fattiga, krig, svältande och mycket mer..)

dom BÄSTA människorna var fel ord.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Mindtwistah

Troligen dem "bästa", d.v.s, dem smartaste, mest framgångsrika, presidenter och ledare samt piloterna och mekanikerna för färjan.

Detta på grund av att man vill skapa en fredlig, smart och välmående civilisation på en annan planet och inte bli lika fucked upp som jorden har blivit (Massa fattiga, krig, svältande och mycket mer..)

dom BÄSTA människorna var fel ord.

 

Vad var rätt ord? När jag säger bästa, menar jag politiskt bästa. Jag tror inte man betalar miljarder för att skapa en rymdfärja som är fylld med luffare. På den nya planeten vill man nog börja om, och alla ska vara smarta och framgångsrika. Och när detta händer så har vi troligen avancerat så mycket så att vi kan låta robotar och maskiner göra alla andra jobb typ som föda upp och slakta djur, städa hus och gator, transportera saker o.s.v.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Troligen dem "bästa", d.v.s, dem smartaste, mest framgångsrika, presidenter och ledare samt piloterna och mekanikerna för färjan.

Detta på grund av att man vill skapa en fredlig, smart och välmående civilisation på en annan planet och inte bli lika fucked upp som jorden har blivit (Massa fattiga, krig, svältande och mycket mer..)

dom BÄSTA människorna var fel ord.

 

Vad var rätt ord? När jag säger bästa, menar jag politiskt bästa. Jag tror inte man betalar miljarder för att skapa en rymdfärja som är fylld med luffare. På den nya planeten vill man nog börja om, och alla ska vara smarta och framgångsrika. Och när detta händer så har vi troligen avancerat så mycket så att vi kan låta robotar och maskiner göra alla andra jobb typ som föda upp och slakta djur, städa hus och gator, transportera saker o.s.v.

 

Ja, fast jag syftade mest på att det finns inga människor som är allmänt bättre än andra. Däremot finns det dom som är duktigare än andra.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

De skulle bara tagit med alla rika och innflytesrika personer typ hela ilemenati gänget (ni kanske inte vet vilka dem är men fråga bara) Och typ läkare forskare och några av den yngre generationen och typ några generaler.

 

Resten av jordens normala befolkning skulle få stanna kvar :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

De skulle bara tagit med alla rika och innflytesrika personer typ hela ilemenati gänget (ni kanske inte vet vilka dem är men fråga bara) Och typ läkare forskare och några av den yngre generationen och typ några generaler.

 

Resten av jordens normala befolkning skulle få stanna kvar :(

Kalla mig sinnesjuk, men det är därför jag tänker skjuta några av dem.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om jag ska säga min åsikt om ämnet tror jag det skulle bli total kaos om vissa skulle väljas ut. Även om det var "bestämt" skulle det nog inte fungera att bara några åkte.

Varför tror du att jag skulle döda dem om jag på nåt sätt kom med? :D

Exakt, om 99% av människobefolkningen skulle dö, så kan man lika gärna utrota hela.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...