krille97 Skrivet 4 April 2008 Rapport Dela Skrivet 4 April 2008 Presidenter, politiker, vetenskapsmän, forskare. Själv skulle man kunna va illegal invandrare någonstans i planeten B) hehehahe :P jajo håller med lite där :lol: B) :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 5 April 2008 Rapport Dela Skrivet 5 April 2008 Troligen dem "bästa", d.v.s, dem smartaste, mest framgångsrika, presidenter och ledare samt piloterna och mekanikerna för färjan. Detta på grund av att man vill skapa en fredlig, smart och välmående civilisation på en annan planet och inte bli lika fucked upp som jorden har blivit (Massa fattiga, krig, svältande och mycket mer..) dom BÄSTA människorna var fel ord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 6 April 2008 Rapport Dela Skrivet 6 April 2008 Troligen dem "bästa", d.v.s, dem smartaste, mest framgångsrika, presidenter och ledare samt piloterna och mekanikerna för färjan. Detta på grund av att man vill skapa en fredlig, smart och välmående civilisation på en annan planet och inte bli lika fucked upp som jorden har blivit (Massa fattiga, krig, svältande och mycket mer..) dom BÄSTA människorna var fel ord. Vad var rätt ord? När jag säger bästa, menar jag politiskt bästa. Jag tror inte man betalar miljarder för att skapa en rymdfärja som är fylld med luffare. På den nya planeten vill man nog börja om, och alla ska vara smarta och framgångsrika. Och när detta händer så har vi troligen avancerat så mycket så att vi kan låta robotar och maskiner göra alla andra jobb typ som föda upp och slakta djur, städa hus och gator, transportera saker o.s.v. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 6 April 2008 Rapport Dela Skrivet 6 April 2008 Troligen dem "bästa", d.v.s, dem smartaste, mest framgångsrika, presidenter och ledare samt piloterna och mekanikerna för färjan. Detta på grund av att man vill skapa en fredlig, smart och välmående civilisation på en annan planet och inte bli lika fucked upp som jorden har blivit (Massa fattiga, krig, svältande och mycket mer..) dom BÄSTA människorna var fel ord. Vad var rätt ord? När jag säger bästa, menar jag politiskt bästa. Jag tror inte man betalar miljarder för att skapa en rymdfärja som är fylld med luffare. På den nya planeten vill man nog börja om, och alla ska vara smarta och framgångsrika. Och när detta händer så har vi troligen avancerat så mycket så att vi kan låta robotar och maskiner göra alla andra jobb typ som föda upp och slakta djur, städa hus och gator, transportera saker o.s.v. Ja, fast jag syftade mest på att det finns inga människor som är allmänt bättre än andra. Däremot finns det dom som är duktigare än andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xavio Skrivet 25 April 2008 Rapport Dela Skrivet 25 April 2008 Jag skulle åka till planeten om det var ett sätt att komma dit vi det tidslaget. Senare skulle det bli lite blandning av Assasin's Creed och Advance Wars: Dark Conflict för mig. :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 28 April 2008 Rapport Dela Skrivet 28 April 2008 De skulle bara tagit med alla rika och innflytesrika personer typ hela ilemenati gänget (ni kanske inte vet vilka dem är men fråga bara) Och typ läkare forskare och några av den yngre generationen och typ några generaler. Resten av jordens normala befolkning skulle få stanna kvar :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xavio Skrivet 28 April 2008 Rapport Dela Skrivet 28 April 2008 De skulle bara tagit med alla rika och innflytesrika personer typ hela ilemenati gänget (ni kanske inte vet vilka dem är men fråga bara) Och typ läkare forskare och några av den yngre generationen och typ några generaler. Resten av jordens normala befolkning skulle få stanna kvar :( Kalla mig sinnesjuk, men det är därför jag tänker skjuta några av dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frozenmoon Skrivet 28 April 2008 Rapport Dela Skrivet 28 April 2008 FÅR ÄR SNÄLLA DJUR Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 28 April 2008 Rapport Dela Skrivet 28 April 2008 (redigerat) Om jag ska säga min åsikt om ämnet tror jag det skulle bli total kaos om vissa skulle väljas ut. Även om det var "bestämt" skulle det nog inte fungera att bara några åkte. Redigerat 28 April 2008 av Xade Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xavio Skrivet 28 April 2008 Rapport Dela Skrivet 28 April 2008 Om jag ska säga min åsikt om ämnet tror jag det skulle bli total kaos om vissa skulle väljas ut. Även om det var "bestämt" skulle det nog inte fungera att bara några åkte. Varför tror du att jag skulle döda dem om jag på nåt sätt kom med? :D Exakt, om 99% av människobefolkningen skulle dö, så kan man lika gärna utrota hela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.