Sidney Skrivet 30 December 2007 Rapport Dela Skrivet 30 December 2007 Finns det nåt onlinespel till 360, likt wow, guild wars m.m., som inte kostar? Det kostar ju att ha live guld, men som inte kostar nåt utöver det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hallehee Skrivet 30 December 2007 Rapport Dela Skrivet 30 December 2007 Two Worlds tror ja är likt de.. men inte säker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 30 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 30 December 2007 Okej, men jag har inte så mycket pengar så jag kan inte betala mer än 300:-. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 30 December 2007 Rapport Dela Skrivet 30 December 2007 Det enda MMORPG jag vet är Final Fantasy, vet inte vilket nummer, kanske kostar också, är ej säker... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Reaper01 Skrivet 3 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2008 Det enda MMORPG jag vet är Final Fantasy, vet inte vilket nummer, kanske kostar också, är ej säker... det är Final Fantasy 11 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst stefan123 Skrivet 4 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2008 köp inte Final Fantasy 11 det kostar att spela live och man måste köpa gubbarna mm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 4 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2008 (redigerat) Köp inte heller Two Worlds, fruktansvärt spel. Redigerat 4 Januari 2008 av Famine Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 4 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2008 Köp inte heller Two Worlds, fruktansvärt spel. Vet. har testat demon. Det är för dyrt också tycke jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 4 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2008 Kolla på webhallen. För där finns det MMORPG spel till Xbox 360, dock bara några få. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 5 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2008 Nej inte direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 7 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2008 har hört talas om nått phantasy star vet ej ifall det kostar nått eller ej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 7 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2008 Phantasy Star Universe har en månadskostnad, ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.