figge13 Skrivet 30 December 2007 Rapport Dela Skrivet 30 December 2007 asså e de nån som vet hur man klarar han killen i the world that never was ,han med pistolerna han heter väl något på X Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 30 December 2007 Rapport Dela Skrivet 30 December 2007 Använd Soras och Goofys Limit, så klarade jag av honom! När han tar dig till den där lilla kvadraten och skjuter alla dom där strålarna på dig så ska du bara springa i en cirkel runt honom så missar dom dig. Gå in i youtube och kolla hur dom har klarat honom sen gör du samma sak. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
figge13 Skrivet 30 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 30 December 2007 aah tackar tackar ╔╗╔═╦╗ ║╚╣║║╚╗ ╚═╩═╩═╝ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 31 December 2007 Rapport Dela Skrivet 31 December 2007 han heter Xigbar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johkie Skrivet 31 December 2007 Rapport Dela Skrivet 31 December 2007 En av dom svåraste bossarna i KH2 enligt mig. Höll säkert på i 5-6h med att klara han :( Men sen när jag väl fattade hur man gjorde gick det lätt som en plätt :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lopas Skrivet 31 December 2007 Rapport Dela Skrivet 31 December 2007 asså e det nån som har dödat sista bossen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johkie Skrivet 31 December 2007 Rapport Dela Skrivet 31 December 2007 Menar du Xemnas? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 31 December 2007 Rapport Dela Skrivet 31 December 2007 asså e det nån som har dödat sista bossenjag har tappat räkningen sen länge =P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 31 December 2007 Rapport Dela Skrivet 31 December 2007 Jag har vunnit över sista bossen! Har du problem med honom eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johkie Skrivet 1 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2008 Jag har med mött han... Men de måste vara Xemnas han menar... lr? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
figge13 Skrivet 1 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2008 har varvat spelet nu ska klara 1an ni kan gärna hjälpa mig genom att skriva i mon hollow bastion tråd Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SoraKairiRiku Skrivet 5 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2008 e det nån som har nåt tips på hur man dödar Luxord, tror jag han hette, han med alla korten. vilken lvl borde man va och finns det nåt tips? :( hjäälp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg