rg_fuskare Skrivet 5 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2008 Oj Luxord är svår. Var åtminstone lvl 40+. När han gömer sig bakom sina kort så ska du ta dig bakom dem så ser du va de innehåller. Några kan innehålla en eld bomb eller nått så se upp för det. När du ser var han är så går du till det kortet och trycker ''trekant''. Kortet vänds och sen ska du bara slå honom så mycket du kan. Det bästa sättet är om du ser på det. Gå in i Youtube.com och sök efter en video med honom. När du sett hur de gjorde så gör du samma sak. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 5 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2008 ja tycker luxord e enkel(förutom den gången jag körde mot honom low level proud :P ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johkie Skrivet 5 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2008 Om man inte skulle förvandlas till en j*vla tärning hade man kunnat döda han mkt lättare, men annars håller jag med yiazmat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 5 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2008 de e ju ba å hoppa runt lite xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johkie Skrivet 5 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2008 jo men om man blir träffade kan man inte heala sig -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 6 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2008 blir man träffad som tärning är man väldigt dålig xD (enligt mig) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johkie Skrivet 6 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2008 Klart om man fegar blir man ju inte träffad <_< Men om man kör lite utmaning och attackerar han försök att inte bli träffad Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 6 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2008 jaja om man tänker på de sättet kan man lätt bli träffad =P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tatanka Skrivet 3 September 2010 Rapport Dela Skrivet 3 September 2010 Ahahahahaha! Jag försökte typ 6 gånger och jag kunde verkligen inte klara honom. Så kolla jag här och på youtube haha det gick jätte lätt! Tack :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 8 September 2010 Rapport Dela Skrivet 8 September 2010 Onödig bump, låses. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg