fredu Skrivet 1 November 2009 Rapport Dela Skrivet 1 November 2009 HJÄLP? ska man andvända master ball på DIALGA? Nej Vad ska man andvända då? Ultra ball, ofc! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreenOne Skrivet 1 November 2009 Rapport Dela Skrivet 1 November 2009 HJÄLP? ska man andvända master ball på DIALGA? Nej Vad ska man andvända då? Ultra ball, ofc! ok ska testa ;P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sarah171 Skrivet 9 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2010 Samma hos mig bara att jag pratar om han som var sist. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bollingDD Skrivet 15 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2010 tack nu har jag dalgia lv50 och är i sunshorecity!!!1 tack !!!tack!!!tack!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bollingDD Skrivet 19 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2010 gå tillbaka till snön där fins det två upp gångar ta den längst bort gå så långt du kan sen ser du en ingång gå in i den sen klara grottan gå upp för alla trappor sen komer du möta tre galactic gubbar klara dom då är du hos dalkia ( galactic gubbarna är tre bossar ) sådär hoppas jag hjälpte till ses!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! man ska använda ultraball på dialga/palkia xDxDxD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesus Skrivet 21 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 Tack JosJuice! Jag hade stora problem med steg 5... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
preyas330 Skrivet 24 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2011 Du glömde att man ska gå till biblioteket i canalave city efter gym stiden där :) .Jag har klart spelet 7 gånger.Det är lätt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg