CookieGun Skrivet 31 December 2007 Rapport Dela Skrivet 31 December 2007 En vän till mig ska "filma" från Zelda: Twilight princess (till Wii) går det att göra detta med konsolens programeringar. Kan man t.ex köpa denna möjlighet? Om det inte går, så uppskattar jag värkligen om någon kunde skriva några tips om hur det skulle kunna filma så att det blir bra, och vad man kan andvända i stället! Är väldigt tacksam för svar!! Love Cookie Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 31 December 2007 Rapport Dela Skrivet 31 December 2007 En vanlig inspelningsbar DVD/VHS borde räcka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CookieGun Skrivet 31 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 31 December 2007 En vanlig inspelningsbar DVD/VHS borde räcka. Hum ... låter intressant, kan du vara vänlig och förklara lite mer. För varken jag eller min kompis har gjort det förut. :) Men jag uppskattar ditt svar :thanks: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 31 December 2007 Rapport Dela Skrivet 31 December 2007 Bara gör som när du ska spela in ett vanligt TV-program, och ställ in kanalen du har på när du spelar på ditt Wii. Stoppa bara sedan inspelningen när du är klar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
klister92 Skrivet 31 December 2007 Rapport Dela Skrivet 31 December 2007 jag tror den kommer spela in det som är på tv då :( Tror inte det går. och om man spelar in på vhs hur ska man få in det i datorn? Mosa in den i cd läsaren? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swelilleman Skrivet 31 December 2007 Rapport Dela Skrivet 31 December 2007 jag tror det Kabby menar är att du ställer om kablarna så att den kan spela in medans du spelar, och inte ett tv program... lek med sladdarna bak i Wii och DVD´, eller sök på google efter något som kan hjälpa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
klister92 Skrivet 31 December 2007 Rapport Dela Skrivet 31 December 2007 kan gå om man kopplar om dem ja <_< kanske. prova. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CookieGun Skrivet 31 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 31 December 2007 kan gå om man kopplar om dem ja <_< kanske. prova. Ah, det kan jag ju ... fast det är Julihann som kommer prova det. Så om något händer med Wii är jag liksom ... död! :unsure: Ja, ja ... nått får man offra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
klister92 Skrivet 1 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2008 det borde inte hända något. inte om du kopplar tillbaka till vanligt sen eftger. Berätta hur det gick. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hajick Skrivet 2 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2008 f*n Julihann! Du sprider dig som ett virus! Jag stod ut med att du var i zelda gruppen och zelda forumet! Men att du måste förpesta alla andra forum blir för mycket! Hör nu din feta kärring! Varför flyttar du inte ditt feta arsle från stolen och jobbar av fettet!! HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA Och du CookieGun, så snällt av dig att villja hjälpa henne. Så meddela henne att jag skrev detta till henne!! Och en sak till ... f*n tror du att du kan lura folk att du är bra på engelska eller!? Du har säkert ett lexikon när du skriver! Du är mer svensk än jag är!! f*n du är ju störd! Tror du kan lura folk eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 2 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2008 Hajick, du är riktigt j*vla blåst, det vet du va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 4 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2008 Ja, det är han.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.