Hoppa till innehåll

Filma, Wii!


CookieGun
 Dela

Rekommendera inlägg

En vän till mig ska "filma" från Zelda: Twilight princess (till Wii) går det att göra detta med konsolens programeringar. Kan man t.ex köpa denna möjlighet? Om det inte går, så uppskattar jag värkligen om någon kunde skriva några tips om hur det skulle kunna filma så att det blir bra, och vad man kan andvända i stället! Är väldigt tacksam för svar!!

 

 

Love Cookie

Så du gillar mig vad snääälll du är.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

f*n Julihann! Du sprider dig som ett virus! Jag stod ut med att du var i zelda gruppen och zelda forumet! Men att du måste förpesta alla andra forum blir för mycket! Hör nu din feta kärring! Varför flyttar du inte ditt feta arsle från stolen och jobbar av fettet!!

 

 

HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA

 

Och du CookieGun, så snällt av dig att villja hjälpa henne. Så meddela henne att jag skrev detta till henne!! Och en sak till ...

 

 

f*n tror du att du kan lura folk att du är bra på engelska eller!? Du har säkert ett lexikon när du skriver! Du är mer svensk än jag är!! f*n du är ju störd! Tror du kan lura folk eller?

Who is the air head? He has more empty spots in his brain than the universe! Don't mess with Cookie! Or you will find out why I'm called CookieGun!!

 

I tell you! It's not pretty!

 

Luktar IQ Fiskmås här. O.o

 

BTT, om du ska spela in på Wii så ska du koppla Wii till inspelaren och vidare till TV:n. Inspelaren tar emot signalerna från Wiit och spelar in det, samtidigt som den skickar vidare dem till TV:n. :)

IQ Fiskmås!!? VAD är du för någon person då! Otrevlig är du i alla fall! Det kanske inte är så lätt för min kompis. För hon har inte spelat ett TV-spel på över 6 år! Hennes familj hade inte råd, så hon har köpt det själv! Bara för att du har lätt för det behöver du inte förolämpa folk. Så har du provat att TÄNKA innan du skriver!!? Jag är inte känslig själv, men tänk om person du menar är det!

 

Hon har ALDRIG jag upprepar ALDRIG gjort något på Wii förutom att spela förut, nu bestämmde hon sig för att göra något kul, så ska du komma och kalla henne IDIOT, antagligen är du väldigt dålig på konsten att skriva på ett sätt, så att inget känns stötande, eller så är du bara en sådant typ! Vill du att hon inte ska våga skriva för att hon inte vill värka dum!! Det är inget fel med att fråga, gör man inte det ... DÅ får man ett lågt IQ! Om du inte fattar hur du ska skriva på ett trevligt sätt! Då undrar jag VEM som har ett lågt IQ här!

 

LOVE Cookie

 

(jag har ett IQ på 200! DEN DU!! Men de betyder inte att jag vet precis ALLT, eller gör allt precis rätt!!)

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Inget illa menat, men du borde nog tänka lite själv innan du skriver, då jag är ganska säker på att Salzalada menade Hajick med det han sa. :rolleyes:

Humm, det tror jag med. Men jag kan fatta varför hon trodde fel. Om man ser på inlägget så kan det se så ut, det är hur man ser på det. Är lite svårt att veta om personen inte skriver det, eller om det inte är skrivet rakt efter inlägget som det handlar om. Men jag tror Cookie inte skulle sagt så. Jag har "hört" att hon har varit trött den sista tiden. Njaaa jag vet inte riktigt varför. Eller det gör jag :P jag kan säga vissa av de ord som stod med:

 

Fest, cola, häst, kille, gräsklippare! Kan någon lista ut vad det kunde vara? Jag kan säga detta, jag fattar om hon bara skrev det INNAN hon han läsa om inlägget och fatta det riktigt. Särskilt efter den festen! ;:

 

He, he! Tur att det bara var ett missförsånd :) Sånt händer!

 

Liksom varje gång jag kommer spela Wii. Kommer jag tänka på detta inlägg. Och det kommer få mig att minnas "händelsen" och det kommer att få mig att garva mig till döds!! Så CookieGun, antagligen är du nja, "lite" trött. Eller så är du korkad.

 

MVH

 

Från mig

 

p.s

Seriöst har du 200 i IQ eller är det ett talesätt vart du kommer från? En sak till ... vart kommer du ifrån?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om det är så, ser ber jag om ursäkt och ja ... jag är trött efter "händelsen" och ja, jag skrev nog innan jag han tänka efter. Och ja, jag har 200 i IQ men inom ett speciellt område. Och nej, jag berättar inte vart jag kommer från.

 

En sak till!

 

Berättar du om "händelsen" så svär jag på att jag dödar dig!!! Jag skrev det till dig i förtroende!! VÅGA INTE ENS TÄNKA PÅ DET!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Man får med en internet sladd med Wii. Men jag vet inte om den passar till någon av de maskiner som KAN sammarbeta med datorn seperat ... men min dator har DVD enhet kan det möjligen gå att koppla den direkt? Måste jag möjligen ha Photoshop eller liknande program innan?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...