27Caramele Skrivet 31 December 2007 Rapport Dela Skrivet 31 December 2007 jag har klarat pokemon ligan och är i städerna från pokemon gul, röd osv. det är den där power plant som jag har problem med. hur får jag tag på den där saknade delen? hjälp! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
d1g1t4l Skrivet 31 December 2007 Rapport Dela Skrivet 31 December 2007 Tror att den är i Misty's gym (andra gymmet i Gul, Röd, Blå) i vattnet, i den där fyrkanten i mitten. Surfa och tryck på A tills du hittar den. Kan ha fel men prova. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
27Caramele Skrivet 31 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 31 December 2007 jo det funka tack! :) det är ett problem till nu och det är vad jag gör efter det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 1 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2008 ger delen till snubben i power plant? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
27Caramele Skrivet 1 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2008 ja det hajade jag men efter det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg