Gäst EDOBEM Skrivet 1 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2008 (redigerat) Kan man inte göra om varnings-saken så att tex. en varning tas bort varje år om man inte fått en varning/tillsägelse för då har man ju skött sig och har därför (enligt mig) gjort sig förtjänt för det. Ett varningskort kostar ju 10.000 fm som jag tycker är för dyrt. Såklart kan man köpa varningskort också. Redigerat 1 Januari 2008 av EDOBEM Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 1 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2008 Man kan ju få bort en varning via extralänken oxå. Och en varning ska svida lite... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 1 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2008 (redigerat) Följ reglerna så slipper man få en varning, enklare är det inte. Jag tycker att fuska är en aning snällare, för på vissa andra forum så får man inte ens en chans att kunna ta bort nån varning. Men som sagt, den som väntar på nått gott, väntar alldrig för länge. Redigerat 1 Januari 2008 av Raptomex Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 1 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2008 Du har förtjänat den varning du har fått och den ska inte tas bort. Det är inte för dyrt, följ bara reglerna. Kan man inte göra om varnings-saken så att tex. en varning tas bort varje år om man inte fått en varning/tillsägelse för då har man ju skött sig och har därför (enligt mig) gjort sig förtjänt för det. Det håller jag med dig om, mycket bra förslag. Om man kan bevisa att man har bättrat sig så ska man få bort en varning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 1 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2008 Kan man inte göra om varnings-saken så att tex. en varning tas bort varje år om man inte fått en varning/tillsägelse för då har man ju skött sig och har därför (enligt mig) gjort sig förtjänt för det. Det håller jag med dig om, mycket bra förslag. Om man kan bevisa att man har bättrat sig så ska man få bort en varning. Tycker ockaså att det ska vara så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animal Skrivet 1 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2008 Det är därför man inte ska få varningar, och nu finns det även Unika klick, vilket gör att du kan ta bort en varning på så vis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 1 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2008 Det är därför man inte ska få varningar, och nu finns det även Unika klick, vilket gör att du kan ta bort en varning på så vis. Det tycker jag är fel, jag tycker att varningskort är fel också. Det enda sättet jag tycker man ska kunna ta bort varningar på är att visa att man har bättrat sig. Om man spammar med sin extralänk så kan man lika gärna spamma på forumet eftersom att man förr eller senare kan ta bort sina varningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 1 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2008 Kan man inte göra om varnings-saken så att tex. en varning tas bort varje år om man inte fått en varning/tillsägelse för då har man ju skött sig och har därför (enligt mig) gjort sig förtjänt för det. Ett varningskort kostar ju 10.000 fm som jag tycker är för dyrt. Såklart kan man köpa varningskort också. Det är ganska lätt att inte få varningar också. Skriv inte massa inlägg som är onödiga bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animal Skrivet 1 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2008 Kan man inte göra om varnings-saken så att tex. en varning tas bort varje år om man inte fått en varning/tillsägelseför då har man ju skött sig och har därför (enligt mig) gjort sig förtjänt för det. Ett varningskort kostar ju 10.000 fm som jag tycker är för dyrt. Såklart kan man köpa varningskort också. Det är ganska lätt att inte få varningar också. Skriv inte massa inlägg som är onödiga bara. Men om man har varit medlem sedan början av 2004 så har man varit ung och dum, jag var typ 11 år då och var dum i huvet, fick snabbt min första varning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 1 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2008 Kan man inte göra om varnings-saken så att tex. en varning tas bort varje år om man inte fått en varning/tillsägelse för då har man ju skött sig och har därför (enligt mig) gjort sig förtjänt för det. Ett varningskort kostar ju 10.000 fm som jag tycker är för dyrt. Såklart kan man köpa varningskort också. Det är ganska lätt att inte få varningar också. Skriv inte massa inlägg som är onödiga bara. Men om man har varit medlem sedan början av 2004 så har man varit ung och dum, jag var typ 11 år då och var dum i huvet, fick snabbt min första varning. Exakt, det kan bli ett problem. Därför bör du kunna ta bort din varning nu genom att visa att du har mognat och bättrat dig för länge sedan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animal Skrivet 1 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2008 Kan man inte göra om varnings-saken så att tex. en varning tas bort varje år om man inte fått en varning/tillsägelse för då har man ju skött sig och har därför (enligt mig) gjort sig förtjänt för det. Ett varningskort kostar ju 10.000 fm som jag tycker är för dyrt. Såklart kan man köpa varningskort också. Det är ganska lätt att inte få varningar också. Skriv inte massa inlägg som är onödiga bara. Men om man har varit medlem sedan början av 2004 så har man varit ung och dum, jag var typ 11 år då och var dum i huvet, fick snabbt min första varning. Exakt, det kan bli ett problem. Därför bör du kunna ta bort din varning nu genom att visa att du har mognat och bättrat dig för länge sedan. Ska skriva ett mail till admin och se vad han tycker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 1 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2008 Kan man inte göra om varnings-saken så att tex. en varning tas bort varje år om man inte fått en varning/tillsägelse för då har man ju skött sig och har därför (enligt mig) gjort sig förtjänt för det. Ett varningskort kostar ju 10.000 fm som jag tycker är för dyrt. Såklart kan man köpa varningskort också. Det är ganska lätt att inte få varningar också. Skriv inte massa inlägg som är onödiga bara. Men om man har varit medlem sedan början av 2004 så har man varit ung och dum, jag var typ 11 år då och var dum i huvet, fick snabbt min första varning. Exakt, det kan bli ett problem. Därför bör du kunna ta bort din varning nu genom att visa att du har mognat och bättrat dig för länge sedan. Ska skriva ett mail till admin och se vad han tycker. Gör det, för ett sådant förslag tycker jag är bra.Iallafall så kanske vi är halvvägs till OT nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.