Kevve Skrivet 2 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2008 Hejsan! Jag laddade ner ett "User Made" Addon som heter Photek och allt funkar perfekt ändå tills jag börjar checka efter min XP Bar. Den är helt försvunnen. Hur ska jag göra? Någon av er kanske vet något bra xp bar addon? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 2 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2008 Jag råder dig till att använda titan panal många bra funktioner där.Den visar tillexempel hur många minuter/timmar/dagar det tar att levla och en massa annat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 2 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2008 Jovisst, den är bra. Men den e FUL! Gillar den inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 2 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2008 Du kan gömma den nedre / övre panelen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 2 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2008 Jag vet. Men då blir min action bar helt fucked up. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 4 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2008 Jag vet. Men då blir min action bar helt fucked up. Man kan väl gömma den där uppe också? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg