Mr.profs Skrivet 2 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2008 Vad tycker ni om denna datorn http://www.blocket.se/vi/13601362.htm?ca=23_3_s som speldator? Hur länge tror ni att den håller innen spelen blir för bra? Jag vet att det inte är världens bästa dator men man får ju anpassa till sin plånbok. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lövet_91 Skrivet 2 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2008 du får inget operativsystem med i det priset, så du vet det men annars så e den helt okey tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr.profs Skrivet 2 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2008 Jag har en xp skiva här hemma kom jag på så det gör nog inget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
evilguy Skrivet 2 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2008 ett tips jag tror den kanske räcker ett halv år köpte ny data nyss för 8000 och dom beräcknar att jag får uppgradera den om ett år om jag ska kunna spela senaste spelen som kommer ut om 1 år. så jag tycker du tillex köpa en Riktig speldator finns riktigt billiga om man rotar runt lite själv har jag en acer aspire m5100 2.8 Ghz X2 processor 4 gb ram 1 terragig HD Nvidia Geforce 8500GT. 2 Super multi dvd net aggregat 500 Watt. och mera kraftfullt i min men endå Xd ett år ungefär sen behöver jag uppgradera den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 2 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2008 fungerar säkert helt bra, toppar kanske inte crysis men... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr.profs Skrivet 2 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2008 Är denna bättre, och mer prisvärd? http://www.blocket.se/vi/14342328.htm?ca=23_3_s Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 2 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2008 Vorre jag du så skulle jag vänta till Nvidias kommande grafikkort. Just nu så har 8xxx problem med DirectX9 spelen. Men om du nu är desperat så ta http://www.netgiganten.se/product_info.php...;products_id=29 Bättre grafikkort som håller ut längre och får ingen kritik alls, helt klart värt pengarna för den dator. Men vill du komma undan 1000-2000kr så sätt ihop en dator själv! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 2 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2008 ett tips jag tror den kanske räcker ett halv år köpte ny data nyss för 8000 och dom beräcknar att jag får uppgradera den om ett år om jag ska kunna spela senaste spelen som kommer ut om 1 år. så jag tycker du tillex köpa en Riktig speldator finns riktigt billiga om man rotar runt lite själv har jag en acer aspire m5100 2.8 Ghz X2 processor 4 gb ram 1 terragig HD Nvidia Geforce 8500GT. 2 Super multi dvd net aggregat 500 Watt. och mera kraftfullt i min men endå Xd ett år ungefär sen behöver jag uppgradera den. Det enda du kommer behöva uppgradera på den är troligtvis grafikkortet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 2 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2008 Helt okej, men du borde skaffa ett bättre grafikkort och processor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr.profs Skrivet 2 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2008 Ja, en Nvidia 8600Gt 512MB Tv-Ut, det räcker väl Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 2 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2008 Angående grafikkortet så kan jag inte uttala mig om hur länge till det håller, men vad gäller övrigt hårdvara så tror jag nog det funkar ganska bra tills grafikkortet inte räcker till längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 3 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2008 Grafikkortet är fullt funktionsdugligt, för nyaste spelen och sånt men naturligtvist inte på de mest krävandeinställningarna. Min kompis har ett 8500GT och han gör Oblivion på allra högsta, men allt fungerar till framtiden fast va säker på att du kommer få byta ut ditt grafikkort om du inte vill halta efter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.