Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

• Svar 75
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet

vill bli av mad min varning.

Du har fått din varning under 2007 och kan därför inte få den borttagen. Man kan bara få sina varningar borttagna om man inte fått någon varning eller tillsägelse under 2007/2008.
Skrivet (redigerat)

Eftersom jag inte varit aktiv på länge antar jag att jag kan få mina 2 varningar borttagna.

[edit] Märkte att jag fått en av mina varningar under 2007.

Redigerat av yoadee
Skrivet

Hmmm...jag är inte säker om när jag fått mina tillsägelser/varningar, men jag tror att jag fick nån tillsägelse 2007 men som sagt jag är inte säker

Du har tyvärr fått 2 tillsägelser under 2007 såg jag.
Skrivet

Du blev medlem2007 så om du har blivit varnad kan dom inte tas bort

Skrivet (redigerat)

Jag har inte fått några varningar under 2007, men jag har fått en tillsägelse för några dagar sedan. Det var flera år sedan jag blev varnad.

Betyder det att jag inte får bort mina varningar?

Redigerat av Cyper
Skrivet

Lyssna gott folk, om ni INTE har fått någon varning eller tillsägelse under 2007-2008 så kan ni ta bort era varningar genom att anmäla erat inlägg i denna tråd. Har ni dock fått en varning eller tillsägelse under 2007-2008 så kan ni INTE få bort era varningar genom att anmäla erat inlägg. Eran enda chans att få bort varning då är med varningskort eller UK. Ni kan se om ni har fått någon tillsägelse eller varning genom att gå in i eran meddelandes mapp och kolla.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...