Mintplanta Skrivet 3 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2008 Själv fick jag Björn Borg kallingar, tränings byxor från Nike och en Ramones-tshirt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 3 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2008 En nike tröja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 5 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2008 boxershorts och en halsduk var de enda klädesplaggen jag fick i julklapp ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 6 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2008 En Stickad tröjja<33 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
excitebike90 Skrivet 6 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2008 En halsduk från indiska och två par kallningar... Sen fick jag pengar som jag brände på två t-shirts, ett linne och två par skor :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 22 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2008 En tröja med nåt märke på ,kommer inte ihåg vilket... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 22 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2008 ett par kallingar och en tröja Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 23 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2008 några kallingar,tröjor och ett par mjukisbyxor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.