bladefinor Skrivet 13 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2004 Jag skulle vilja att någon hjälper mig på pokémon Spahire, snälla !!! Det är så att jag skulle vilja komma till Johto & Kanto men jag undrar om man kan det. För om man kan det så vill jag gärna veta hur man gör för att komma till dom värdarna ? --------------------------- Snälla hjälp mig :( !!! ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sw-Johan Skrivet 13 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2004 Jag tror att det inte går. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Donald Duck Genius Skrivet 13 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2004 det går inte!! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bladefinor Skrivet 14 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2004 Varför då da om ni vet alltså :( Jag har väntat ock väntat! ----------------------- Aja, man får tåla sånt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 14 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2004 Dom finns med på spelet (det är en del gubbar som kommer därifrån och dom finns omnämnda i vissa texter osv) men vad jag vet så ska det inte gå att komma till dom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Warsong clan Skrivet 14 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2004 går ej att komme dit you know :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JGamer Skrivet 14 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2004 :huh: Jag har i alla fall ingen aning... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 19 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2004 :huh: Jag har i alla fall ingen aning... Det går inte! Man är bara i Hoenn! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 20 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2004 Hej! Det går inte. Nintendo valde bort den möjligheten när de förbättrade grafiken istället, jag tycker samma sak som dig blade :( . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 20 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2004 mm,jag tycekr också att man skulle kunna komma dit. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 20 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2004 e det nån som vet vad man får av grafik killen på hotellet i lillycove när man har alla pokemon???? e det nån som har gjort det för jag saknar 3 eller4 pokemon... det e pinsir latias (den blå) milotic och sen va det nog nån annan... vet ej vem det var.... snälla säg om ni vet! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 20 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2004 Den sista skulle kunna vara typ Feebas, men hursomhelst. När man har alla pokemon borde man väl få somma sak som man får på alla andra spel när man har gjort samma sak: ett diplom. Jag vet inte säkert, men det borde va så. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg