Gäst FabrikatioN Skrivet 3 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2008 Någon som kommer ihåg dom gamla rullarna från sena 80' till tidiga 90'?. Tror det var en av Mike Myers första men är inte riktigt säker. Dock så är filmen min favvofilm ^^). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 3 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2008 dem går ju på tv hela tiden(tv4 film som exempel), vem har kunnat missa dem? tycker också att de är roliga :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst FabrikatioN Skrivet 3 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2008 Ja just det. Tänkte skriva att den gjorde det XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Visual Skrivet 3 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2008 Hehe, har sett ettan hos min kompis. Han älskar Waynes World ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 4 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2008 Of course att man har sett dom, jag har båda dvd:na och jag ser dom på tv4 film varenda gång ^^ Man skrattar nätt och jämt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 4 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2008 Riktiga klassiker, båda två. Synd bara att Dana Carvey's karriär gick i stöpet sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 4 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2008 Jag har sett dom nån gång, dom är ganska roliga, jag gillar på 1:a när dom inte tycker om att ha, eller ha reklam för något märke och sånt ^^ Det blir ganska härligt bär dom kommer med olika märken som reedbok*pepsi å sånt xD. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 4 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2008 No stairway, Denied! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Frank Skrivet 5 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2008 Nu kan jag informera er om att det var mig Death har sett 1:an hos :P Har sett båda 100 gånger typ, såg dom innan dom började gå på tv4 film. Har båda DVD:erna hemma :) Garth är tuffast av alla :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 11 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2008 haha dom är grymma, har sett dom flera ggr, för som redan andra har sagt gåt dom på tv4 film typ hela tiden, bäst är ju när dom ligger på bilen å väntar på flygplanet vilken tryck det måste vara ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Frank Skrivet 14 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2008 Haha :P Det är kul i 2:an när dom springer in på en gaybar och dj:n sätter på en Village People-platta xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 27 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2008 When did you turn into a nut bar? haha jaja bra filmer indeed. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.