Pikachu86a Skrivet 18 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2008 Jag sitter hella dagarna framför datorn så jag spenderar mycket tid framför den. Varför? Ja jag har inget annat för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst n1ssling Skrivet 18 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2008 Jag tittar inte på tv. Dock spelar jag otroligt mycket på tv och använder datorn en hel del. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 18 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2008 (redigerat) jag tittar inte så mycket på tv bara på simpsons kl 20.00 och House några dagar.. Jag sitter ganska mycket framför datorn men jag tränar också mycke så det jämnar nog ut sig till slut.. Redigerat 18 Januari 2008 av JETMonkey Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 21 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2008 Vi spenderar förmodligen för mycket tid vid TV/dator, men det är upp till var och en och är helt frivilligt, egentligen inte mycket till debatt om jag ska vara ärlig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 21 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2008 Jag har inte läst de andra inläggen så noga men jag säger ger ett exempel på vad en forsakera i något jag inte har någon aning om vad det heter men han har prov lirade wow ett tag och blev fast i det även om han bara skulle testa det för forskningen. Han började till och med raida! Men iaf, han var i Göteborg en gång och då vet jag iaf att han jämförde datorn med fotboll. Visst, det finns både fördelar och nackdelar i både sakerna. Dock så rankas fotboll högre på skalan bland vuxna. Tänker er situationen : - Johan, du har inte tid med fotboll vi måste åka till mormor. Ofta det skulle hända lika ofta som : - Johan, kom nu, du har redan suttit vid datorn för mycket. Nu ska vi åka till mormor! Själv är jag för hans exempel iom att jag inte har i stort sätt något liv utanför den virituella världen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 13 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2008 Alltså svenskar sitter ALDELES för mycket vid datorn.Fast det är upp till en själv.Jag sitter aldrig mer än 2-3 timmar vid datorn,får ont i huvudet av det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 13 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2008 Alltså svenskar sitter ALDELES för mycket vid datorn.Fast det är upp till en själv.Jag sitter aldrig mer än 2-3 timmar vid datorn,får ont i huvudet av det.Jaså, har du något bevis på att svenskar överlag sitter mycket vid datorer? Vad är negativt med det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 13 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2008 Alltså svenskar sitter ALDELES för mycket vid datorn.Fast det är upp till en själv.Jag sitter aldrig mer än 2-3 timmar vid datorn,får ont i huvudet av det. Och vem bestämmer vart gränsen för "alldeles för mycket" går? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 13 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2008 Alltså svenskar sitter ALDELES för mycket vid datorn.Fast det är upp till en själv.Jag sitter aldrig mer än 2-3 timmar vid datorn,får ont i huvudet av det. Och vem bestämmer vart gränsen för "alldeles för mycket" går? Säger inte det sig själv? När det på något sätt skadar dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 14 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2008 Alltså svenskar sitter ALDELES för mycket vid datorn.Fast det är upp till en själv.Jag sitter aldrig mer än 2-3 timmar vid datorn,får ont i huvudet av det. Och vem bestämmer vart gränsen för "alldeles för mycket" går? Säger inte det sig själv? När det på något sätt skadar dig. Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kerex132 Skrivet 15 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2008 asså jag sitter typ en dag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 20 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2008 Äh vafan kolla på jänkarna, snart krävs det väl en till planet bara för att få plats med de feta jäklarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.