Hoppa till innehåll

Hhhäääälllpp! På Oot

NINTEDO

Rekommendera inlägg

hej jag har fastnat i tredje templet . jag fattar inte hur man kommer till boss rumet jag såg på en speed run att den där duren som i buran av tär emplet är boss durren men han på speed runen gorde en bug för att komma dit :huh: hälp hur kommer man dit

Redigerat av takato
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hej jag har fastnat i tredje templet . jag fattar inte hur man kommer till boss rumet jag såg på en speed run att den där duren som i buran av tär emplet är boss durren men han på speed runen gorde en bug för att komma dit :huh: hälp hur kommer man dit

Jag ska säga detta väldigt enkelt ... VA?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om du menar Jabu Jabu's Belly, så ska du gå till rummet där du såg Ruto första gången och gå rakt fram (utan att ramla ner i hålen) till en dörr. Den ska du gå in i och sen ska du få Boomerangen genom att döda alla maneter i ett rum. När du fått den ska du klara alla tentackler i alla rum och sen tillbaka till rummet med hålen. :lol: Ramla ner i hålet där en grön tentackel var. Gå in genom dörren med Ruto och kasta upp henne på plattformen till Zoras Sapphire. Hon säger då " Jag har gjort det jag ville göra. Ta ut mig härifrån!" Gå mot plattformen och den åker upp som en hiss. Ner kommer en Big Octo. :o Slå den med boomerangen i fram eller bak och slå sedan på den blåa ringen i bak. När den är besegrad så ska du gå upp på plattformen och åka upp. Resten är ganska lätt. :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag har ingen som helst problem om vad han säger använd er hjärna så fattar ni :rolleyes: .jag ligger på samma ställe så berätta med mer detaljer vad vi ska göraPS jag känner den här killen DS

(vissa kan anse att det här var dåligt inlägg men jag behöver ochså hjälp så jag anser detta inlägg nödvänndigt)

Redigerat av Link95
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...