XXL Skrivet 3 Januari 2008 Rapport Skrivet 3 Januari 2008 mina wii spel är super mario galaxy wii sport giutar hero 3 Citera
TheKingOfEvil Skrivet 3 Januari 2008 Rapport Skrivet 3 Januari 2008 :P Jag har 26 st...:) Mario and Sonic at the olympic games Wii Sports Wii Play Metroid Prime 3 Mario strikers.. TLZ TP Resident evil.. MP 8 NFS ProStreet m.f ...... Citera
hyldran0 Skrivet 3 Januari 2008 Rapport Skrivet 3 Januari 2008 har wii sports wii play sims 2 castaway super mario galaxy och har haft men sålt eller bytt in: mario party 8 metriod prime 3 the simpsons game ja det var mina Citera
Dark Link Skrivet 3 Januari 2008 Rapport Skrivet 3 Januari 2008 Är uppe i 8 just nu: Wii Sports Tony Hawk's Downhill Jam SSX Blur Red Steel Blazing Angels: Squadrons of WWII Scarface: The World Is Yours Metroid Prime 3 Corruption Super Mario Galaxy Köpt och lämnat in Far Cry: Vengence. Och självklart ska man köpa Super Smash Bros Brawl när det kommer. Citera
ThaEgg Skrivet 3 Januari 2008 Rapport Skrivet 3 Januari 2008 shit vad många alla har, jag har bara 4st; Wii Sports Guitar Hero III Harry potter And the order of the secrets Zelda; Twilight Princess Citera
Salzalada Skrivet 3 Januari 2008 Rapport Skrivet 3 Januari 2008 Wii Sports och Zelda. Ska chippa snart, då blir det många spel. :D Citera
Musten Skrivet 4 Januari 2008 Rapport Skrivet 4 Januari 2008 Wii Sports Mario Party 8 Rayman Ravin Rabbids Super Mario Galaxy Guitar Hero 3 Citera
swelilleman Skrivet 4 Januari 2008 Rapport Skrivet 4 Januari 2008 Wii Sports Super Mario Galaxy Mario Strikers Charged Football Super Smash Bros Brawl (när det kommer ut ofc) Citera
Snake Skrivet 4 Januari 2008 Rapport Skrivet 4 Januari 2008 Zelda: TP och Resident Evil: Umbrella Chronicles, eller räknas wii sports? Citera
MartinMilk Skrivet 5 Januari 2008 Rapport Skrivet 5 Januari 2008 Super Mario Glaxy,Super Papper Mario,Resident Evil UC,Resident Evil 4,Excite Truck,Wii Sports,Wii Play,Wario Ware Sm,Rayman Raving rabbits 2,Red Steel,Mario Strikers,4000 wii points. Citera
vawa Skrivet 6 Januari 2008 Rapport Skrivet 6 Januari 2008 typ bara 3 :P wii sports wii play och -=resident evil 4=- hur mycke kostar det att chippa ett wii??? Citera
Rullis Skrivet 6 Januari 2008 Rapport Skrivet 6 Januari 2008 Galaxy Zelda Mario fotball Sonic & noob rings snart GH3 Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.