DiRtY Skrivet 3 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2008 hej, har köpt dena dator: http://www.komplett.se/k/ci.aspx?sku=10274 fast med 1 gb mer minne (coresair för 595kr) och en intel c2d 2.67 istället för 2.33 så undrar vad tycker ni?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr.profs Skrivet 3 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2008 Det låter riktigt bra, berätta sen hur den är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 3 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2008 (redigerat) Det låter riktigt bra, berätta sen hur den är. får den inte förän 5/2, längtar så!!!!. men får la köra runescape så länge:P Redigerat 3 Januari 2008 av underwar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 3 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2008 (redigerat) Ser bra ut, både processorn, grafikkortet och ram minnet är bra om du ska använda den som speladator. Har själv beställt en dator från Komplett som jag ska hämta tidigast tisdag. Specifikationerna ser du i min signatur. ;) Redigerat 3 Januari 2008 av nacho Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xarph Skrivet 3 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2008 den datorn ser riktigt nice ut om du har beställt 1gb ram minne med :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 3 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2008 bara en fråga, om det är 2gb RAM orginal, och han lägger till 1 gb=3gb, och det är inte så dåligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 3 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2008 Du är: 13.9% fjortis Lol, trodde jag skulle hamna på typ 30 % eller så. Ser bra ut, både processorn, grafikkortet och ram minnet är bra om du ska använda den som speladator. Har själv beställt en dator från Komplett som jag ska hämta tidigast tisdag. Specifikationerna ser du i min signatur. ;) Varför valde du AMD när C2D slår dem med hästlängder? O.o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 4 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2008 Kan vara så att han inte vill göra ett stort hål i hans plånbok eller så hitta han inte ett annat paket med modekort som stödjer Intel. Sen är det många som håller sig till AMD eller Intel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 4 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2008 Har samma dator fast med 4GB RAM och bättre processor. Funkar bra för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FD_2 Skrivet 4 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2008 Håller med! Skriv sedan hur den är! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 4 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2008 bara en fråga, om det är 2gb RAM orginal, och han lägger till 1 gb=3gb, och det är inte så dåligt? vad e dåligt det e la bara bra med mer ram??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FD_2 Skrivet 4 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2008 Ja!! Vad spelar det för roll Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.