Apparat1230 Skrivet 4 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2008 (redigerat) Hej! Har laddat ner några bilar till San Andreas, har och laddat ner verktyget "imgtool 2.0". Jag har letat på nätet för instruktioner om hur man lägger in bilar, jag har kommit fram till att det är ganska mycket man ska göra. Har inte hittat någon riktigt bra guide till att lägga in bilar. Kan någon göra en guide så man förstår lite bättre hur man ska göra??? Tack! //Apparat1230 Redigerat 4 Januari 2008 av Apparat1230 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GTA1997 Skrivet 5 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2008 (redigerat) Det finns en bra sida som inte har s?? guide: www.gtasforum.user.se Man f?mera info om man ?medlem!! *EDIT* --> D??l?en till tr?n d?faktan finns!! Du kommer f?era info om hur du g??du ?medlem! Redigerat 5 Januari 2008 av GTA1997 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apparat1230 Skrivet 5 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2008 Tack! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GTA1997 Skrivet 6 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2008 Vad heter på sidan om du är medlem?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zombie95 Skrivet 5 November 2008 Rapport Dela Skrivet 5 November 2008 vad är imgtool 2.0 för sak Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 26 November 2008 Rapport Dela Skrivet 26 November 2008 Imagetool 2.0 är ett program som låter dig öppna .img filerna till GTA SA som gör att du kan byta ut fordonstexturer och en massa annat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LollerSkates Skrivet 14 December 2008 Rapport Dela Skrivet 14 December 2008 Enklaste sättet att installera mods till GTA San Andreas är att använda programmet SAMI ( San Andreas Mod Installer ) Länk för programmet hittar du Här! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Miniagge Skrivet 27 December 2008 Rapport Dela Skrivet 27 December 2008 Hej! Har laddat ner några bilar till San Andreas, har och laddat ner verktyget "imgtool 2.0". Jag har letat på nätet för instruktioner om hur man lägger in bilar, jag har kommit fram till att det är ganska mycket man ska göra. Har inte hittat någon riktigt bra guide till att lägga in bilar. Kan någon göra en guide så man förstår lite bättre hur man ska göra??? Tack! //Apparat1230 haha fixxar du det kan du modda en sak åt mig då<3 Så att en vanlig Pistol ser ut som att man skjuter med fingret ... finns en sida me sånna mods till cs ... men kan du oxo fixxa så att handgranaterna e en cola burk på GTA IV ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg