MsNice Skrivet 4 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2008 Hur gör man för att komma förbi ägget som har svans? (Det går bara runt hela tiden) Jag vet inte vad stället heter.. men jag har iaf fastnat där, ska man göra nått med blommorna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 5 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2008 Hur gör man för att komma förbi ägget som har svans? (Det går bara runt hela tiden) Jag vet inte vad stället heter.. men jag har iaf fastnat där, ska man göra nått med blommorna?du ska snurra på hans boll-svans.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 5 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2008 SMG är aslätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zwhatsh Skrivet 7 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2008 Det enda man ska gör är att snurra på bollen som sitter på hans svans! Sen är det bara att göra så tre gånger till! Så enkelt är det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xats Skrivet 7 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2008 Jupp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ranjo Skrivet 27 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2008 Ja, det tar bara 5 minuter så...Let's attack! :medieval: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 27 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2008 TGH: Gjorde den på 13 sekunder. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 27 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2008 Japp.. Kanske inte 13 men man får iallafall en speed comet på den sen. Då ska man klara hela skiten på 4 min. Inget svårt men... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 28 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2008 SMG kunde ha varit mycket svårare tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DOSS Skrivet 13 April 2008 Rapport Dela Skrivet 13 April 2008 naj man ska slå på svansen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.