Jilde94 Skrivet 29 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2008 Harry potter av J.K Rowling :P Dragonball, Dr slump och Sandland (alla 3 av akira) av Akria Toriyama Ranma av Rumiko Takahashi =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 29 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2008 Vargbröder Vargbröder VargbröderHaha, vi var tvugna att läsa dem böckerna i skolan. Sämsta fantasyn jag läst. Har faktiskt läst en hel del också. Hela "Sagan om Otoriklanen"-serien är det bästa jag någonsin läst. Skulle bli överlycklig om jag läste en bok som var bättre än dem. Harry Potter är dock också bra, speciellt sista boken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MoveMe Skrivet 29 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2008 VargbröderHaha, vi var tvugna att läsa dem böckerna i skolan. Sämsta fantasyn jag läst. Har faktiskt läst en hel del också. Hela "Sagan om Otoriklanen"-serien är det bästa jag någonsin läst. Skulle bli överlycklig om jag läste en bok som var bättre än dem. Harry Potter är dock också bra, speciellt sista boken. Vargbröder är en av de bästa böcker jag läst ;) Kanske bara var så att just den jag läste var väldigt bra men jag kände verkligen av författarens försök att beskriva människans koppling till djuret. Serien 'Slaget om Frihetskriget' ('En krigares hjärta', 'En magikers styrka' osv) är bland de bästa fantasyböcker som jag läst. Alla böckerna är komplicerade att komma in i i början, det är som att gräva i frusen mark, men till slut kommer man igenom det frusna lagret och då är man helt inne i boken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FD_2 Skrivet 29 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2008 (redigerat) Ulf nilsson's dekar serier med katarina och göran och så klart oliver twist Redigerat 29 Januari 2008 av FD_2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 29 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2008 Vargbröder Haha, vi var tvugna att läsa dem böckerna i skolan. Sämsta fantasyn jag läst. Har faktiskt läst en hel del också. Hela "Sagan om Otoriklanen"-serien är det bästa jag någonsin läst. Skulle bli överlycklig om jag läste en bok som var bättre än dem. Harry Potter är dock också bra, speciellt sista boken. Vargbröder är en av de bästa böcker jag läst ;) Kanske bara var så att just den jag läste var väldigt bra men jag kände verkligen av författarens försök att beskriva människans koppling till djuret. Jag tycker mest att det känns så wannabe-fantasy-aktigt hela tiden, men man tycker ju olika. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legolasswe Skrivet 27 December 2008 Rapport Dela Skrivet 27 December 2008 Harry Potter och Dödsrelikerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 27 December 2008 Rapport Dela Skrivet 27 December 2008 Svårt ,jag läser otroligt mycket (fantasy ofc ^^). Men det får bli Locke Lamoras lögner och Rött Hav Under Röd Himmel (Locke Lamora 2), båda av Scott Lynch. http://www.barnensbokklubb.se/bbk2/produktinfo.aspx?id=94557 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 25 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2009 Isdraken, jävligt bra bok faktiskt (: Nattens Barn var väldigt stark. Den framkallar känslor ;> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 26 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2009 Milleniumserien, orkade dock aldrig läsa ut "Luftslottet som sprängdes". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 26 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2009 Måste nog vara Harry Potter böckerna. ;> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Glassgubben Skrivet 26 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2009 Inte som andra döttrar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 26 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2009 The Kite Runner, av Khaled Housseini och Waiting for Godot, av Samuel Beckett Båda på engelska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.