Gäst Darkshiver Skrivet 29 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2009 Vargbröder är askass ;'c Twilight på engelska va la..sådär, bra bok ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 29 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2009 Trollkarlen från oz.. nog den simpligaste och ...umm ..häftigaste? boken jag har läst.. läser inte så ofta men annars inte så mkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 29 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2009 Sagan om Klanen Otori, helt j*vla fantastisk o_O Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 29 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2009 Glömde säga Bert trilogin , så härlig ;-p Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 29 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2009 Harry Potterböckerna är också sköna... very unserious shit: LADY GAGGAAAAAAA IS THE CREATOR OF VOLDEMORT HE SMEKEDADE HÅRET PÅ HONOMMM Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheEagles Skrivet 29 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2009 Jag läser inte böcker så ofta. (: Men jag kan väl säga några som jag någon gång ibland brukar läsa. Hening Mankell's böcker är väldigt bra. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Daniz Skrivet 30 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2009 (redigerat) Läste just klart "Bläckhjärta" (600 sidor) och jag kan säga att den är mycket bra! Är solklart med på min top 10 bok-lista. Ska nu ta och läsa de två kvarstående delarna av trilogin :) Redigerat 30 Januari 2009 av Daniz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 30 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2009 Björn ftw Haha, vi fick också läsa björn i 7:an. Inte så konstigt ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
marz231 Skrivet 30 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2009 Sagan om Klanen Otori, helt j*vla fantastisk o_OTycker samma här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 30 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2009 Över näktergalens golv är awesum med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheEagles Skrivet 30 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2009 Denise Lehane's böcker är väldigt intressanta och välgjorda. =) Spännande också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 31 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2009 Sagan om Klanen Otori, helt j*vla fantastisk o_OLäser dem just nu. Fick alla 4 böckerna i födelsedagspresent. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.